Drinken heb ik gelukkig geen moeite mee, maar ik heb heel veel moeite om het stokbrood te laten staan. Aardappels geef ik dan weer minder om, patat is wel mjam maar goed zo nu en dan doe ik dat dus ook gewoon......
over dat cola light, ik heb juist geleerd dat je lichaam daar hetzelfde op reageert als gewone zoete cola. Dat het aspartaam of de zoetstof zegmaar gewoon in je lijf word aangemerkt als suiker, en je lichaam dus insuline aanmaakt en het daardoor word opgeslagen als gewone suiker
ik leg het denk ik niet goed uit maar dit is wat ik heb geleerd
Ik drink ook gewoon cola light hoor, gemiddeld denk ik twee glazen per dag met uitschieters als we gaan bakplaten, dan drink ik gerust een goeie liter weg!
Zonnetje81
Geplaatst: 03-08-11 11:53
Ik heb ook altijd goed af kunnen vallen met ligth drinken. En drink veeeel.
Ik drink ook veel Op mijn werk altijd thee (zonder zoet) of water, maar soms neem ik ook een flesje Fanta/LiptonIce/Cola zero mee. Ik ben gék op LiptonIce, dus de Zero was een uitkomt, de light vind ik niet lekker. Bij de Lidl hebben ze caloriearme frisdrank (citroen, cranberry en perzik), vergelijkbaar met Crystal Clear en kost maar 49 cent per 1,5 liter, nou... dat gaat er wel in hoor
ambre
Geplaatst: 03-08-11 11:58
Dat over die zoetstof heb ik ook ooit gehoord maar merk er nix van. Van gewone cola val ik bijna om en met light nix geen last. Ik ga me ook geen zoet ontzeggen hoor!Het leven moet leuk blijven. Maar ik hoef dan ook niet af te vallen.Moet trouwens strax weer op de weegschaal. Komt goed want ik voel me slank!
Goed zeg, ik ga vrijdag weer wegen, ben benieuwd maar hoop stiekem dat ik dan de vijf kilo wel voorbij ben! Lijn door tot de 17e, dan ga ik een weekend met mijn zus op pad naar Dusseldorf en Keulen en als ik Duitsland hoor, denk ik: SCHNITZELS
Ik moet maandag maar weer eens starten! donderdag/vrijdag een etentje en zaterdag bbq met de meiden en er blijven er slapen dus zondagochtend lekker nog eten. Maandag dan maar eens aan de slag...pfff wat een gedoe steeds. Sinds festival geen ritme gekregen en alleen vreetdrang en de kilo's vliegen er aan want op festival was ik nagenoeg niks aangekomen
Net gewogen en woog 56,2.Misschien eind vd week wel weer onder de 56! Ook geen spannende dingen dit weekend dus kan ik het weekend ook wel weinig kh eten.
Als die kilo dan na een balansdagje weer wegtrekt is er niet zoveel aan de hand natuurlijk.. Ik wil zo graag geen levenslang!
renskje
Geplaatst: 03-08-11 13:43
nou, ik heb dus alweer geen tussendoortje gegeten vanmorgen. ik heb echt weinig trek / honger. net tegen heug en meug 6 kleine tomaatjes en een bol mozzarella gegeten. hebben jullie nog tips voor tussendoortjes?
ik val toch niet af of kom zelfs aan als ik niet let op wat ik eet. door suikers raak je uit ketose. na ong. 3 dagen kom ik daar dan weer in terug, en begint het afvallen weer!