Mayo/fritesaus (van Calvé!) en slagroom wel.. heerlijk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik ben nu bijna 9 weken gestopt. Heb wel een heel paar keer gezondigd. Op een feestje, en toen het even misging tussen mijn mannetje en mij en ik helemaal in paniek was. Ik vind het doordeweeks helemaaaaaal niet moeilijk, maar als ik in het weekend op een feestje ben en je zit zo gezellig met een biertje of een wijntje erbij dan vind ik het wel eens moeilijk ja! Gelukkig rookt 't vriendje niet dus dat stimuleert ook wel
ik vind slagroom echt heerlijk.

En inderdaad als ik ging stappen 's avonds nog een extra pakje erbij
Dat bijna 10 jaar lang, terwijl ik astma heb enzo, dus tel uit je winst
(Verlies dus) Ik kreeg er steeds meer en meer last van en het werd nu echt eens tijd om weer te gaan stoppen en het gaat best goed

Citaat:We hebben nog 3 Bosche bollen.. en het was gisteren voor het eerst dat ik er één proefde. Die dingen zijn eerlijk gezegd goddelijk! Ik eet echt nooit meer een moorkop, dat is echt niks vergeleken met deze dingen. Kregen ze trouwens van de vader van m'n vriend (woont in Den Bosch) en kwam langs..

Super zeg!_Scarlet_ schreef:Planning voor vandaag:
O: 2 bb met kaas
T: chocolade muffin (na 't tentamen)
L: broodje met tonijnsalade
T: pakje evergreen
T: appel
T: 2 bb met gebraden gehakt
T: 2 plakjes kruidkoek
A: zelfgemaakte hamburger
Ik denk dat ik maar gewoon weer voor theorielessen ga, dat heeft me met de auto ook wel goed voldaan
Hoezo doorzettingsvermogen. 
LittleAnn schreef:Hhaa LJ ik bedoelde al het lekkers wat je verder nog hebt gesnaaid
Hoe is het met vriendje? Kan je hem niet alle bosche bollen late opeten? edit: ik lees inderdaad slecht swa je vader is gestopt met dieeten!!!! Rot dat die school zo veeleisend is
hahaha, een halve is toch niet zo slecht, heb de rest van de dag nauwelijks wat gegeten voor mijn doen