Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:O: 50gr havermout, beetje whey en cacao, tl kokosvet, stevia
B: 9:00-15:00 zwaar schoonmaakwerk (nieuw bijbaantje)
T: (tijdens werk) 3 digestives, 1 grote boterham pindakaas
L: 1 meergranen croissant met een beetje boter en brie, 1 zuurdesem boterham met een beetje boter en 2 gebakken eieren met boerenmetworst, 1 klein glas halfvolle chocomelk
T: halve banaan, 1 kiwi, 150ml roeryoghurt, beetje Special K en een tl honing
A:100gr entrecote125gr zalm, 70gr pasta, beetje pesto, cherrytomaatjes,klein uitje, veldsla, 2 blokjes feta
T:1 appel, 250ml , kaneel, steviaBakje B&J knock-off
Horse_xx schreef:Farjen schreef:Even een vraagje, hoeveel tijd moet er minimum tussen de maaltijden/tussendoortjes zitten? Soms sta ik maar om 9 uur op en moet dan eerst medicatie nemen en dan een half uur wachten voor ik mag eten. Dus dat wordt rond 9u45 gedaan met ontbijten. Sla ik dan best het tussendoor over? Of eet ik op vrije dagen wel een tussendoor en mijn lunch maar om 14u? Ik werk in ploegen, dus heb ook dagen dat ik al om 5u opsta en soms pas kan lunchen om 14u. Dan eet ik wel een tussendoor rond 9u
Je kan gewoon rond 11 uur een tussendoortje eten en dan bijvoorbeel om half 1 lunchen, maar je kan ook gewoon om 12 uur lunchen, maar net wanneer jij dat fijn vind.
robbedoes__ schreef:Super, bedankt Sonja!
Zo blijkt maar weer dat mijn opleiding aardig achter loopt op dat gebied
phormicola schreef:Gisteren uiteindelijk:phormicola schreef:O: 50gr havermout, beetje whey en cacao, tl kokosvet, stevia
B: 9:00-15:00 zwaar schoonmaakwerk (nieuw bijbaantje)
T: (tijdens werk) 3 digestives, 1 grote boterham pindakaas
L: 1 meergranen croissant met een beetje boter en brie, 1 zuurdesem boterham met een beetje boter en 2 gebakken eieren met boerenmetworst, 1 klein glas halfvolle chocomelk
T: halve banaan, 1 kiwi, 150ml roeryoghurt, beetje Special K en een tl honing
A:100gr entrecote125gr zalm, 70gr pasta, beetje pesto, cherrytomaatjes,klein uitje, veldsla, 2 blokjes feta
T:1 appel, 250ml , kaneel, steviaBakje B&J knock-off
Venthe schreef:Planning vandaag
O: 250 ml amandelmelk, 6 el havermout, 2 el ontbijtmix, 1 appel en kaneel (niet helemaal opgegeten) + kop koffie met scheutje halfvolle koffiemelkT: peer, kop thee
L: 1 wit bolletje met sandwichspread komkommer, 1 wit bolletje met pindakaas, 1 witte boterham met 3 plakjes kaas en 2 plakjes parmaham![]()
T: 5 gedroogde abrikozen, kop thee
T2: pakje lu crackertjes
A: Ravioli met saus en bimi en salade van tomaten en komkommer aangemaakt met olie en kruiden
B: 1 paardrijden + stal werkzaamheden, 30 day shred level 1