Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Daar gaan we in onze wereld mee de mist in om zoetigheid normaal te vinden en dat heb ik ook altijd gedaan anders was ik nooit zo zwaar geworden
Echwel schreef:Daarbij is er geen dieet dat teveel aan zoet tussendoor aanmoedigt en we hebben het hier over een dieet een vorm van je eetgewoontes veranderen, als je die neit verandert maar gewoon hetzelfde blijft doorgaan alleen in andere vorm ben je nog steeds er niet van overtuigd dat je je eetgewoontes moet veranderen
denice schreef:jammer dat iemand met veel verstand van KHD arm eten nu weg is uit dit topic.
Echwel schreef:Het is nergens met de grond gelijk maken, maar als je zegt dat iemand iets doet ter vervanging van het andere wat fout is en dan er van overtuigd blijven dat alleen zij gelijk hebben zonder erbij na te denken maar gelijk aggresief reageren getuigd niet van overtuiging in een levenswijze..
Je plaatst een menu om te kijken of je goed bezig bent, als je daarop commentaar krijgt kun je ook gaan nadenken ipv gelijk zeggen dat jij het beter weet.
Niemand is alwetend maar we weten wel allemaal dat een gewoonte altijd fout is..
fokfanaat schreef:laat iedereen lekker zijn ding doen.
KarinvdM schreef:Iemand als Daf kan ik me ook goed voorstellen, wel afvallen, maar het moet wel leuk blijven.