Ik heb helemaal rode gloeiende wangetjes van de hele dag buiten bezig zijn Morgen lekker vrij Eerst 's ochtends lekker naar Tryggur, dan het strandhuisje schilderen, dan rijden met stalgenootje en dan Zumba
Ja is echt ideaal Maar ga soms ook weleens gewoon naar een ander strand hoor, niet altijd zin om bij m'n ouders te liggen Zeker niet als ik met vrienden ben
Heb ik ook katia Maar hier is vaak ook wel wat te doen op het strand, of ik ga met iemand voetballen, boek lezen, spelletje doen, stukje wandelen. Of als ik écht moe ben ff een tukkie doen Moet wel zeggen dat ik er tegen het eind van de zomer meer rust voor heb dan op het begin
narrator
Geplaatst: 05-04-09 20:08
ohh nu ik alles bijlees(na het leren v. 5 uur :|), word ook gefrustreerd dat ik na 5 dagen nog niet het gevoel heb dat ik al IETS ben af gevallen.. ? is het mogelijk.?
ben wel benieuwd wat jullie van me 2 daagjes vinden(in het weekend verwen ik mezelf wat meer met lekker brood met hageslag:P) Vandaag: O: 1,5 pistoletje met hageslag t: - (ik at om 11 uur pas) L: 0,5 pistoletje met hageslag + wit bolletje met hagelslag t: Augurk + 1 plakje casselerib D: Soep(met vermicelli enz. eigen gemaakt + gezond), 150 gram rijst + chickentonight saus hawai + 3 bitterballetjes t: Glas frisse fruitdrank Bew.: rustdag(1x in de week)
Ik sport 4/5 dagen in de week fanatiek, heb m'n paard die ik regelmatig rij en toch val ik niks af frustrerend? Ja óntzettend. Maar ik blijf wel vol goede moed doorgaan óóit moet het er toch weer afgaan (merk momenteel trouwens ook niet dat ik slanker wordt Maar heb nu m'n maten opgeschreven en ga over een maandje oid weer even meten om te vergelijken ) snoep momenteel ook wel weer wat teveel, dus zal daar mss ook wel aan liggen, maar sport ook meer, dus zou elkaar moeten compenseren denk ik dan
Weet ik ook niet goed Heb het dikste deel van m'n kuit, bovenbeen, om m'n heupen/kont, taille op het smalste deel, onder mn borsten, over m'n borsten en m'n bovenarm.. Dat heb ik allemaal opgeschreven En nou hopen dat het over een maandje ofzo wat slanker is