Breitling: tja ieder zo zijn smaak he
. Ik ben heel benieuwd wat je huisarts voor plan heeft! Hou je ons op de hoogte? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Ik ben heel benieuwd wat je huisarts voor plan heeft! Hou je ons op de hoogte? 
voelt heel raar dat ik nu niks hoef te doen

Met oa meloen met ham, brie met peer en walnoot, stokbroodje met vlees en garnalen (lust ik niet)
met bolletjes ijs en slagroom met wat aardbeien 

Ik ben nu officieel 10 kilo kwijt..! Super blij!
Geniet er nog even van! 

Zaal waar 't tentamen was lag aan de andere kant van de stad. Maar normaal is alles op 10 minuten - kwartiertje afstand, en dan is een half uur best veel
Vooral als je bekijkt dat ik dan 3 heuvels op moet
Half uur is lang als je altijd kleine stukken fietst.
I know...
Hopelijk heb je je tentamen gehaald. 
Vanaaf naar de bios met vriendin, wil eigenlijk niet snoepen, dus ga het proberen...
Moet zo nog hard gaan leren voor m'n andere tentamen... baaaah. Heb er wel weer genoeg van

Ik ben echt blij *doet dansje*
, lopen
Dankjewel, is wel een opluchting dat een bedrijf me hier al zo snel ziet zitten en ik kan ivm de emigratie van hun ook steun verwachten, helemaal goed!
en een halve maar die heb ik weg gegooit kreeg last van mn keel
daarna weer niks meer

Ik vind het zo wennen en eigenlijk helemaal niet lekker.
wel handig
Bij mij is het handig dat ik geen mayo en slagroom lust. 
] _Scarlet_ schreef:Ik bedoelde trouwens, rij je ook paard in de bak? Want dan zie je de letters toch niet zo goed? Of heb je dan van die hele grote letters?
Tenminste, mijn moeder heeft dan -9 ofzo, maar volgens mij is dat van jou nog slechter of niet? En zij heeft al moeite met boeken lezen e.d. dus...
Weet m'n tentamen uitslag ook pas over 2 wekenMoet zo nog hard gaan leren voor m'n andere tentamen... baaaah. Heb er wel weer genoeg van
net als ik.

Lekker!
Stomme zooi.. Heb gisteren weer achtelijk veel gegeten (suikerwafel, stroopwafel en toen een halve Bosche bol..). Wel weinig avondeten gegeten en geen andere tussendoortjes ter compensatie, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Lag al om 9 uur te slapen. Vanochtend zou ik gewoon naar school gaan, maar durfde nog niet met m'n buik, uiteindelijk helemaal niet meer gegaan. Vandaag even rustig aan, op een halve Bosche bol na.