Wij aten gevulde courgette, op z'n Mexicaans.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Boras die courgette vul je die met allerlei soorten groente? Ziet er zo lekker uit en er komt weer courgette aan uit de tuin. Misschien heb je het al een keer verteld, dat weet ik eigenlijk niet meer.
Boras schreef:pien_2010 schreef:Boras die courgette vul je die met allerlei soorten groente? Ziet er zo lekker uit en er komt weer courgette aan uit de tuin. Misschien heb je het al een keer verteld, dat weet ik eigenlijk niet meer.
Ik ook niet![]()
Deze keer zat er ui, rode paprika, gele paprika en mais in. Als ik heb, voeg ik ook wat champignons toe.
Als je geen vlees wilt gebruiken, dan kun je dat vervangen door champignons of portobello's.
Als het "uitschraapsel" van de courgettes geen smurrie is geworden, dan snijd ik er blokjes van en gooi dat ook in de pan.
En dan kruiden.
friezenfan2 schreef:Die cashewnoten maken het inderdaad af. Volgens een quick Google is een pinda en een noot iets totaal anders. Maar dat een pinda allergie vaak ook een noten allergie is. Ik zou dan het niet proberen. Ondanks dat je er misschien zin in heb.
Boras schreef:Dat klinkt goed, gaucho. Heb je er een recept van?