Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steenbok12 schreef:Ik ben begonnen op 71.9, 3 weken terug en ben vandaag de 70 kilo aangetikt. Dus gestaag. Mijn doel is geen bekken en rug klachten meer, meer energie creëeren en mijn ideale wens terug naar 64 kilo.
Ben een peer vorm. Boven smal. Benen en billen vol. Zou vooral geen flabber benen meer willen enzo.
Herkenbaar de gezonde lunch. Ik probeer nu sowieso rauwkost mee te nemen en net als morgen neem ik mijn restje van m'n witlof salade mee voor bij de boterham. Dat scheelt.
Ik zat vandaag ook relatief laag, maar lig er vroeg in met die kleine steeds. Ga zo douchen en met m'n boek mijn bed in en nog geen honger. Zou nog zo'n 600 kcal mogen eten denk ik. (Heb mn garmin horloge nu om sinds een week). Maargoed heb daar echt geen trek in meer nu en met de warmte. Dus moet overdag dan eigenlijk wel een beetje erbij aanvullen met noten enzo denk ik.
En idd cheat moment moet zeker.. maar wel dat ik echt geniet. Niet zomaar stukken taart en koek op het werk even tussendoor maar dan echt lekker thuis een chipje, toastje, wijntje of blikje cola hmmm.
Dat was vooral m'n mindset doel afgelopen weken die er wel weer in zit!
Had het plan 2 x per week nog een les te doen maar merk al op werkdagen als ik 26km fiets dat ook sporten best wel wat vraagt. Dus denk dat ik toch meer ga proberen die op m'n vrije avonden te doen.
O: 40 gr muesli, 200 ml halfvolle yoghurt kaneel en 10 gr lijnzaad
L: 3 waldkorn brood met sandwich spread halve paprika en 1 tomaat
T: 1 cup a soup, appel en 100 gr witte druiven
!: Italiaanse bol met 200 gr pulled pork en zuivelspread. Witlof salade met witte kaas tomaat ui komkommer en yoghurt dressing
B: 2 x 40 minuten fietsen naar werk op mountainbike
10.000 stappen gelopen.
Eefsel2109 schreef:Ik vind het ook wel gezellig om hier mee te komen kletsen. Na mijn HG zwangerschap heel veel kilo's kwijt, maar helaas is dat allemaal+extra er weer bij. Uiteindelijk wil ik totaal 25 kg afvallen, maar ik verdeel t in kleinere stukjes. We gaan eerst voor de 5 kilo eraf haha!
Ik eet wel KHA dus mijn lijstjes komen misschien wat gek over, maar blijf netjes binnen de waardes die ik berekend heb
O: 100 gr Griekse yoghurt + 50 gr rood fruit
T: eiermuffin
L: romainesla blaadjes met (zelfgemaakte)eiersalade en komkommer
T: 150 gram aardbeien
A: 'broodje'(lees romainesla) hamburger
T: stukje brie en een eiermuffin
Wil best de macro's erbij zetten voor degene die t interessant vind
Steenbok12 schreef:Hm kip saté. Super lekker hihi
Morgen is m'n man ineens toch een late werken. Dus we skippen de frietjes en de wijntjes morgen want geen avondje de deur uit. Betekend een dag minder ongezond. Zaterdag lekkere cheat avond! Eigenlijk ook beter nu ik in een redelijk gezond ritme zit.
O: 40 gr muesli, 200 ml halfvolle yoghurt, 19 gr lijnzaad en 10 gr amandelen
L: 4 sneetjes vloerbrood, 1 pindapasta en 3 sandwich spread
A: spaghetti bolognese
T: 150 gr magere kwark
B: elektrische fiets 26 km( iets met veel verwachtte regen wat uiteindelijk echt meeviel haha) en 2 x 12 minuten kracht training en 8000 stappen.
Steenbok12 schreef:300 gram eraf. Zit nu op 2.2 kilo dus opzich netjes. Met 1 avond friet en 1 dag snack dingen de hele dag ipv maaltijden.
Het gaat wel dus maar gestaag, maargoed vooralsnog dus wel iets en wil juist ook lekkere dingen omdat ik geen cravings wil.
Ook geen idee van m'n kcal verbruik en of m'n horloge een beetje betrouwbaar is als graad meter.
Ben wel echt aan het zoeken qua beweeg verdeling. Nu is t wo do vr veel en erna echt minder maargoed met kind en onregelmatig werkende man is t wel wat lastiger soms.
Plus op werkdagen heb ik nu rond 11.00 echt zin om te eten. Vandaag rond 11.00 al mn lunch op. Even zoeken qua ritme want we eten vroeger met de kleine dus denk daardoor door eet vermindering ook sneller op de dag meer honger. Vroeger at ik altijd rond 7/8 uur in de avond, at ik op het werk rond 9 uur sochtends als de spits voorbij was in de zorg en dan rond 1 uur pas weer lunch na de middag drukte. Dus denk echt een tussendoortje erbij of ontbijt meer vullen en lunch verkleinen.
Red jij het trouwens op 1 vk boterham per eet moment?
Steenbok12 schreef:Wat zijn cheesepops. Chips? Haha.
Lekker lijstje. Hm!
O: 40 gr muesli, 200 ml halfvolle yoghurt, 10 gr gebroken lijnzaad en 10 gr ongez. Amandelen
L: 3.5 sneetjes volkoren vloer brood met sandwich spread tomaat en komkommer en een cup a soup tomaat
T: 100 gr witte druiven, 2 perziken
T: 2.5e kleffe diepvries hamburger zonder broodje met een beetje ketchup:') ( zomerbarbeaue met cliënten op het werk. Kon t niet weerstaan terwijl achteraf het niet eens mega lekker was.
A: 1 volkoren wrap met 48+ kaas, rauwe ham en harissa uit tosti ijzer
B 2 x 13km fietsen, 10.000 stappen.