Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:Stokbrood was nogal veel dus soort van all you can eat dagje van gemaakt.
Vandaag wat rustiger aan doen, was ook laat wakker.
O+L: havermout met lijnzaad, kaneel, yoghurt en banaan
T: Twee kleine sneetjes oerbrood met kaas, tomaat en komkommer en vk cracker met pindakaas
T: mandarijn
A: Volkoren pasta met zelfgemaakte saus van paprika, courgette, ui, tomaat en chorizo worst
B: Alleen even naar de markt en wat schoonmaken.
D: Water en vers gemaakte gember thee
Nog steeds niet helemaal lekker, dus weer rustig aan en gezond proberen te eten.
mayniac_val schreef:O: smoothie met havermout, bosbessen, banaan, lijnzaad, kokosrasp, kokosmelk, sojamelk en Griekse youghurt
T1: restje smoothie
T2: suikervrije soja-bosbessen smoothie, banaan
L: twee boterhammen met rookvlees, sinaasappel
T: sinaasappel
T: zak kroepoek, twee kwarkbroodjes Rotdag op mijn werk = emotie eten
A: nog geen idee
D: koffie, thee, water, cola light
B: van en naar station fietsen, wandelen naar mijn werk (20 minuten), heen en weer rennen op werk
xEmily schreef:O: Omelet met paprika, 20+ kaas, 2x kalkoenfilet, champignons, bosui + 2x mandarijn
T: Appel
L: Havermout met lijnzaad in sojayoghurt met bosbessen (als die bosbessen yoghurt op is komt er weer neutrale) + peer
A: klein bordje chili con carne
T: Bij bios; kokosnootvlees (58g) + ongezouten pinda's (29g)
T: Na de bios; Milkshake bij de (belgische) McDonalds (medium; ze hebben daar geen klein ??)
Kan iemand schatten hoeveel de milkshake bevat ??
Horse_xx schreef:Mijn lijstje:
O: 50 gr haver, 2 gr chia, 3 gr lijnzaad, 2 gr kaneel
T: Rijstwafel met kipfilet, 200 gr sinaasappel
L: 60 gr quinoa met 80 gr kip
T1: Rijstwafel met pindakaas, kleine slawrap (blaadje sla, 10 gr geitenkaas)
T2: Bevroren banaan met cacoa, stukje (18 gr) speltbrood met 10 gr slankie
A: Spaanse vispan, linzen, kikkererwten, blokjes tomaat, beetje italiaanse wokgroenten(), kabeljauwfilet en wat quinoa. 150 ml yoghurt met 30 gr muesli
T: 100 ml yoghurt met 10 gr whey, handje noten
B: 75 min KT, 15 min cardio
Farjen schreef:Even een vraagje, hoeveel tijd moet er minimum tussen de maaltijden/tussendoortjes zitten? Soms sta ik maar om 9 uur op en moet dan eerst medicatie nemen en dan een half uur wachten voor ik mag eten. Dus dat wordt rond 9u45 gedaan met ontbijten. Sla ik dan best het tussendoor over? Of eet ik op vrije dagen wel een tussendoor en mijn lunch maar om 14u? Ik werk in ploegen, dus heb ook dagen dat ik al om 5u opsta en soms pas kan lunchen om 14u. Dan eet ik wel een tussendoor rond 9u
NeverGiveUp schreef:Ik hoop dat ik dit hier nog mag vragen anders open ik even een topic, maar ik wil morgen een cake maken van een blog. Ik heb alleen geen zelfrijzend bakmeel, alleen baking soda. Ik weet van Google dat dit niet hetzelfde is maar kan ik het wel ipv gebruiken..?