7 boterhammen als lunch is ook wel veeeeel 3/4 is toch wel max hier
En nog royaal belegd ook Maarja, als je geen ontbijt hebt gehad, geen tussendoor en je eet om 1 uur pas voor het eerst, dan heb je wel honger. Eerder at ik ook ruim 3/4 schaal lasagna... nu krijg ik een halve nieteens op. En tegenwoordig drink ik ook veel meer, want ik haalde honger en dorst nog weleens door elkaar, dan dronk ik om 7 uur ' avonds pas voor het eerst wat
Ingrid: ben je nu aan het werk bij je nieuwe baan?
Hmmm, pindakaas vind ik ook erg lekker. Maar er zitten wel veel kcal in in vergelijking met ander beleg.
Odetteke: pas om 7 uur s avonds drinken is wel erg laat! Dan zal ik wel dorst hebben rond die tijd. Maar ik drink ook wel te weinig, op m'n werk 3 kopjes thee ofzo. Water hou ik niet zo van, het smaakt naar niks
Ja, de middag is eindelijk voorbij ga mn spulletjes vast opruimen en zo afsluiten
lisje90
Geplaatst: 26-08-09 16:51
Hallo!
Heb alles weer gelezen Iemand tegengekomen met 7 bammetjes pindakaas als lunch Ik vind pindakaas met stukjes noot op een witte boterham lekker.
Vandaag heb ik het volgende gehad: O (11.15): twee BB met filet american T: twee blokjes van die witte crispy chocola L: BB met plakje geitenkaas en krentenbol T: dun plakje indische cake D: macaroni T: Yoghurt met nectarine(s) Beweging: naar stad gefietst, totaal +-30 minuten Vanavond weer voor 't eerst sinds 3.5 week joggen (dus +-15min wandelen, +-15 min joggen). Eens even kijken hoe goed het nu weer gaat, al heb ik natuurlijk nog wel een werkconditie als het goed is.
Gister twee paar nieuwe schoenen gekocht Heb overigens ook een nieuwe bruine HKM rijbroek met kunstleren zitvlak.
Voor morgen straks nog even een planning, werkt toch beter.
Laatst bijgewerkt door lisje90 op 26-08-09 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind je lunch wel erg weinig lisje, waarom maar 1 boterham?
lisje90
Geplaatst: 26-08-09 17:01
Ik stond net in de keuken, toen zag ik een zak krentenbollen liggen, en toen schoot me ineens te binnen dat ik ook een krentenbol heb gehad vandaag. Meende al dat ik meer had gehad bij mn lunch maar kon er niet meer opkomen Wilde net mn bericht gaan wijzigen. Maar ik heb dus ook een krentenbol gehad
Had in de eerste instantie ook een uurtje later weer een broodje willen nemen omdat O en L vrij dicht bijelkaar zaten. Maar toen ben ik de stad in geweest.
Betteke
Geplaatst: 26-08-09 17:05
Jemig wat gaan jullie hard zeg! Dit tempo kan ik niet bijhouden helaas. Ergens zag ik een vraag aan mij gericht staan. Ik weeg 83,3 kilo bij een lengte van 1.70m. Door het stoppen met roken ben ik nogal fors aangekomen.
3x per week ben ik te vinden in de sportschool voor cardio en krachttraining, verder loop ik elke dag een half uur met de hond en vanavond ga ik het paardrijden weer oppakken. Dat heeft een paar maanden stilgelegen wegens prive omstandigheden.
Iemand was 50 kilo afgevallen zag ik. Wat ontzettend knap, dat is 1 hele dochter van mij.
Gegeten vandaag, geen ontbijt want ik heb riant liggen knorren tot 10.30 uur.
Brunch: 2 BB met kaas en huttenkase met bieslook, glas jus T: bakje frambozen Na het sporten: beschuit met smeerkaas en 2 plakken ontbijtkoek D: vis teriyaki, zilvervliesrijst met groenten T: 2 kiwi's
5 kwartier in de sportschool geweest en vanavond nog een half uur paardrijden. O ja ook nog een half uur met de hond gewandeld, dat tempo ligt wat lager want de hond is een krasse bejaarde.
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!