Jullie slepen mij er ook altijd weer doorheen!!
Ik ga de weegschaal uit et raam gooien.. en over een maand??
lijm ik hem aan elkaar en ga er weer opstaan

Ik ga ook even mijn planning aanpassen, en die zo hier neer zetten
.Jullie zijn schatten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Nu ben ik weer gefixeerd en gaat het weer niet

..

Het is best wel moeilijk als je je zelf aangeleerd hebt om zo tussen door telkens eens wat lekkers te pakken.. 
Ik mieter er altijd een berg in nl haha (muesli) Ell_en schreef:@ Katia: Ik weet dat ik mij niet zo moet fixeren op het afvallen..
Maar toch doe ik het onbewust..
Ik ga er vanaf morgen weer rustig tegen aan, zal netjes oppassen wat ik eet, maar mij proberen niet meer zo te fixeren op het afvallen.
Dankzij jullie krijg ik elke keer weer opnieuw moed....
Ik heb net ook al gezegd, maar jullie zijn echt super super lieve meiden!!
Edit; dankje Ingrid:
Edit²: Kirstjuh.. welkom
*nooit gedacht dat ik dat op het internet zou zetten!
* Nou zit het bij ons ook wel in de familie maar ik wil der tog flink wat af hebben!

Ben daarna echt teleur gesteld in mezelf maarja het is niet echt gemakkelijk maar ik wil me er gewoon aan houden en ik moet en zal afvallen! Misschien hebben jullie nog wat tips wat ik kan verbeteren? Of als je trek hebt in wat lekkers wat doen jullie dan?
.

ik hoop dat het helpt om je weegschaal even weg te zetten. Ik mag er ook een paar dagen niet op van mijn moeder (tja kan het zelf niet zien dus kan er wel op gaan staan maar heeft natuurlijk niet zoveel nut) 

(Lees; ze gaat gewoon stil staan, en ik krijg haar met geen mogelijkheid meer vooruit..)
!
. 
Ell_en schreef:Hoeveel omtrek heb jij dan katia? Of wil je dat niet kwijt..
Ik heb om mijn taille 100 cm omtrek.. dat betekent dat er 20 afmoet..
Gaat goedkomen, maar wel op een heel rustig tempo..
En ik ga vanaf morgen ook weer buikspieroefeningen, + beenspieroefeningen doen
.

...