Heb laatst in de stad een heel lekker pistoletje met zalm en sla gehad. Het pistoletje was dan wel niet volkoren, maar kwa kcal was het echt niet het einde van de wereld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:O= 300 ml magere melk + 20 g bambix + zoetstof
T= /
L= 3 roggebrood, 1x kipfilet+becel, 1 gekookt ei
T= 1 sinaasappel
T= cup-a-soup kip (??)
A= onbekend
T= fruit, evergreen (??)
Beweging= nada!
Humphrey schreef:Ik heb ook altijd gehoord dat je, als je een marathon wilt lopen, zeker twee jaar aan voorbereiding moet nemen, om idd je spieren en pezen te laten wennen aan die inspanning. Dus voor een halve marathon gok ik dat je iets van een jaar moet nemen. Wat dat betreft zit ik wel goed, ik wil namelijk volgend jaar in mei mijn eerste halve marathon uitlopen. Nu ben ik aan het opbouwen naar 10 km, daarna (in het najaar) wil ik 15 km kunnen lopen en dan zo stilaan opbouwen. Ik heb me trouwens ingeschreven voor een paar hardloopwedstrijden, kwestie van gemotiveerd te blijven.
trisca schreef:O: all bran melk
t: fruit
l: 2 pistoletjes hawai(was niet de bedoeling, maar kon met mijn mannetje lunchen)
t: sultana/ evergreen
a: salade denk ik (ben alleen)
sokje87 schreef:Leuk dat je vriend ook is afgevallen Syl, motiveert ook meer als je het samen doet.
Jamy schreef:Sylhouet fijn dat het allemaal gelukt is![]()
Jij eet trouwens ook veel, al zou ik willen zou ik het niet eens weg krijgen
rijoyco schreef:Ik heb een tip voor een lekker licht tussendoortje (ipv bijv. sultana's of liga's) : Luchtige koeken van Bolletje.
Dit zijn per stuk verpakte koeken met chocolade of melk, lekker zoet en maar 65 kcal per koekje. Nog niet overal verkrijgbaar volgens mij, maar wel bij de AH.
Sizzy schreef:Ik heb net een tompouce afgeslagen *trots![]()
Tha_Niekje schreef:Hallo allemaal!! Ben weer in een goed humeur, weegschaal gaf vanmorgen 65,5 aan. Dus het gaat eindelijk weer de goede kant uit!!
Myra schreef:@ Sylhouet: aah, spannen allemaal joh!! We willen wel foto's zien he!
Sylhouet schreef:Ik eet ongeveer elke 2 uur wel iets!
Blijft je spijsvertering goed op gang!
In Kcal zit ik trouwens nog steeds niet hoog hoor, ik zit meestal rond de 1400 nu, en probeer dat rustig verder op te bouwen.
Myra schreef:Jaa, gelukkig maar!
Echt super, gewoon op Costa Rica.. al idee wat voor een lekkers jullie allemaal gaan eten?
Myra schreef:Sylhouet schreef:Ik eet ongeveer elke 2 uur wel iets!
Blijft je spijsvertering goed op gang!
In Kcal zit ik trouwens nog steeds niet hoog hoor, ik zit meestal rond de 1400 nu, en probeer dat rustig verder op te bouwen.
Echt waar? Vind dat je ook vaak iets meer eet, maar dat je op zo weinig uit komt. Pff, goed hoor
Ik ga jouw schema's eens even doornemen
Humphrey schreef:Goeiemiddag!
Vandaag:
O: Muesli gemengd met ontbijtgranen en sojamelk (mijn nieuwe favoriete ontbijt)
T: Handje druiven, 3 crackers met pikante tonijnsalade
L: Broodje gezond met ham en kaas
T1: Handje rozijnen
T2: Twee Lu-crackers met smeerkaas
T3: Appel
D: Zelfgemaakte bami goreng