Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marizi schreef:Ik meld me ook weer voor de zoveelste keer voor ‘ accountability’ en de wens om gezonder te eten.
Al heb ik geen idee wat dat dan concreet betekent, gezien de storm aan (des)informatie op het internet![]()
Planning:
O: havermout, melk, appel, kaneel, wat amandelen
T: 2 mandarijnen
L: 2 vk bth met halvarine en zelfgemaakte eiersalade, 10 snoeptomaatjes
T: ?
A: gevulde paprika met gehakt en zilvervliesrijst
D: 1 koffie met halfvolle koffiemelk, 2 groene thee met smaakje, water
B: drie kwartier wandelen, huishoudelijke taakjes, staldienst (drie stallen + paddock + weide uitmesten, hooi en water vullen, vegen)
Steenbok12 schreef:Marizi schreef:Ik meld me ook weer voor de zoveelste keer voor ‘ accountability’ en de wens om gezonder te eten.
Al heb ik geen idee wat dat dan concreet betekent, gezien de storm aan (des)informatie op het internet![]()
Planning:
O: havermout, melk, appel, kaneel, wat amandelen
T: 2 mandarijnen
L: 2 vk bth met halvarine en zelfgemaakte eiersalade, 10 snoeptomaatjes
T: ?
A: gevulde paprika met gehakt en zilvervliesrijst
D: 1 koffie met halfvolle koffiemelk, 2 groene thee met smaakje, water
B: drie kwartier wandelen, huishoudelijke taakjes, staldienst (drie stallen + paddock + weide uitmesten, hooi en water vullen, vegen)
Wat leuk. Welkom!!
Wat is je doel en waar voel je je fijn bij?
Hier momenteel idd afvallen en gebruik een app voor kcal gebruik.
Moet weer wat m'n draai vinden en vooral de dagen vrij met mooi weer vind ik lastig; lees pittig met hele dag in bikini nu op de camping en man en kind die veel lekkere dingen ijsjes en bier drinken.
Ik was gestopt met lijstjes weer hier vanwege weinig animo.
Motiveert het je als ik het weer ga delen? Mijn plan hier is elke week 2 digitale sportlessen, 2 a 3 keer per week op werkdagen mountainbike (2 x 13km) en zon 500 kcalonder m'n kcal verbruik zitten met 1 cheat dagdeel per week.
Heb nu een smart watch en gebruik toch iets meer per week dus dat is wel geinig om te zien.
Ik ben gek op groente dus rauwkost en groente zijn hier geen probleem gelukkig.
O: 200 ml halfvolle yoghurt, 10 gr lijnzaad en 1 banaan 100 gr
L: 3 sneetjes brood, 2 sandwich spread en pindapasta
T: Watermeloen een paar stukken
T: restje ham kaas chips van m'n cheat dag ervoor
A: witlof salade met kaas blokjes tomaatjes ongezouten noten en rode ui met yoghurt dressing, 1 waldkorn boterham, kwart omelet met 2 plakken spek kaas en roomboter
B: half uur gezwommen naar andere kant van de waterplas en terug. 4000 stappen