Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:O: halve mango, havermout met appel en rijst/kokosmelk
T: -
L: 8 vk crackers met 200g () hummus
T: havermout met peer en rijst/kokosmelk
A: restje vulling van de dumplings van gisteren (opgebakken): chinese kool, rundergehakt, ui, rode peper en pinda's; salade van ijsbergsla, tomaat, komkommer en broccoli
B: uur fietsen, 1.5 uur stapbuitenrit
Bhriseis schreef:O: 50 g havermout, 170 ml rijstmelk, el lijnzaad; glas sojamelk intens
T: 2 x groene thee, magere roeryoghurt met lijnzaad en tl haverzemelen
T: nectarine, pruim
L: 4 opscheplepels kervelsoep (bouillon, prei, selder, kervel, wortel); 4 kleine sneetjes prokorn brood met belegen kaas
T: groene muntthee
T: kleine banaan, glas sojamelk, 1 koekje
A: aardappelen, Quornfilet, witlof, tuinkers, waterkers, veldsla, met een dressing van mayo/water/kruiden/stevia/yoghurt
T: misschien wat ananas; of een bakje magere yoghurt met groene thee
B: paarden verzorgen, paarden bekapt, 30 day shred level 2
Carliijn schreef:Ahhh, ging net heel lekker. Toch de zelfbeheersing even kwijt geraaktZonde!
Ochtend: Havermout met honing en een glas optimel
Tussendoor: Liga evergreen en water
Lunch: Flesje optimel, water en een broodje gezond (donker broodje, komkommer, kaas, kipfilet en Philadelphia)
Tussendoor 2: Appel en een stuk komkommer
Tussendoor 3: Waterijsje, paar suiker nootjes en wokkels (whoooops)
Avond: Zweedse gehaktballetjes, pasta met tomatensaus (boontjes en groene paprika)
Beweging: 3 stallen uitgemest en 45 min. gefietst
Pasamba schreef:O: smoothie banaan, zomerfruit, boerenkool en water, beschuit met vruchtenhagel
T: snack a jacks caramel wafel
L: gebonden tomatensoep, 2 boterhammen met kipfilet en yoghurt met roosvicee
T: appel + peer met kaneel, meergranenkoekje
A: spinazie met zalmsnippers, ui, knoflook, gekookt ei en aardappelpuree
T: biologische halfvolle yoghurt met aardbeien
Madeira_ schreef:Ik krijg elke keer buikpijn van brinta/havermout met gewone melk, yoghurt, ect. Dus ik koop nu soja, maar wil 1x mijn tussendoortje vervangen voor iets van zuivel. Maar heeft iemand een idee wat een soja product is maar niet zoveel kcal in zitten?
Anoniem schreef:Madeira_ schreef:Ik krijg elke keer buikpijn van brinta/havermout met gewone melk, yoghurt, ect. Dus ik koop nu soja, maar wil 1x mijn tussendoortje vervangen voor iets van zuivel. Maar heeft iemand een idee wat een soja product is maar niet zoveel kcal in zitten?
Soja schijnt sowieso niet zo gezond te zijn. Misschien kun je kijken naar rijst- of amandelmelk?