Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Ik heb laatste tijd de vanille yoghurt 0% vet van AH huismerk. Is beetje zelfde als de optimel versie

Ohh lekker Barcelona
veel plezier!
ik heb momenteel een maagband (40 kilo kwijt) en ik merk idd ook, hoe meer (en gezond natuurlijk) ik eet, hoe beter ik afval
) + boter + appelstroop
maar morgen weer even andere dingen verzinnen.
was 1 kilo aangekomen doordat ik niet zo heel goed aan mijn menu’s hield. Maar nu gaat het weer super
Ben ook weer de kilo kwijt maar ik eet wel voldoende brood, fruit en zuivelproducten op een dag (alleen uitgebreider maar ach). 
net hadden ze zakjes chips aangeboden (1x hier boven 1x beneden in de kantine, gratis) heb nee gezegd

Gelukkig vanavond even uitwaaien op het strand! benangelique schreef:joh, de mensen die onze adviezen ter harte nemen blijven toch wel en die zien we ook weer terug (zoals chub en [***]).
ik schift gewoon een beetje in de berichten haha.

) en zo af en toe ruil ik de boterhammen tussen de middag in voor een bak met fruit en wat komkommer ofzo. Weegschaal kwam van de week voor het eerst onder de 70 uit
Nu weer even wat meer, maar dan krijg je met barbeknoeien en patat eten.... vandaag dus weer lekker groente. Ben nu bijna 5 kilo kwijt in 2 maand tijd ofzo. Het had sneller gekund, maar zo leef en eet ik tenminste nog wel met plezier hen heb ik niet het gevoel dat ik aan het dieten ben ofzo
heerlijk haha 
Chubby schreef:[***] schreef:7 boterhammen met pindakaas tussen de middag
Ohhhhh zooooo lekker! Wat mis ik dat zeg!

odetteke schreef:Toen begon ik met brood eten onder het mom van "brood eten is altijd gezond" en toen ging het mis met de kilo's