Ik probeer echt niet zo weinig mogelijk te eten, moet juist meer eten
Maar na 8 uur gewoon niet meer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik probeer echt niet zo weinig mogelijk te eten, moet juist meer eten
Maar na 8 uur gewoon niet meer

haha, doe mee aan een studententoernooi volgende week samen met een huisgenootje (mixen), dus moeten wel ff oefenen natuurlijk
En ben nu wekelijks aan het lessen via de studentenvereniging, kost geen drol en is best leuk 

Hij heet Ricardo...
Mystica schreef:Schwarzwalder fuchs

was super lastig. heb zo'n leeraar die nogal tikt op schoonheidsfoutjes

Morgen toch toets zaakvakken en vrijdag onderwijskunde...

benangelique schreef:hai hai!
vandaag een goede dag (tot nu toe). wel wat chipjes gegeten (klein zakje), maar dat moet toch kunnen zo af en toe.
ging net rijden, paard opgezadeld, enkele regenspatjes... 3 rondjes gestapt: complete wolkbreuk! noop op zijn achterbenen, overdwars tegen de wind in in galop en ik mijn best doen om te blijven zitten....
het onweerde er ook nog bij 
) hij was zooo lekker 
benangelique schreef:ging net rijden, paard opgezadeld, enkele regenspatjes... 3 rondjes gestapt: complete wolkbreuk! noop op zijn achterbenen, overdwars tegen de wind in in galop en ik mijn best doen om te blijven zitten....
Hier is het gewoon nog schitterend mooi weer, en tegen de tijd dat de wolken hier zijn zijn ze vast al bijna leeg

Ik heb aan 5 ook wel genoeg. Vriendlief en ik waren beide bekaf vanavond en stonden echt op het punt om de pizzaboer te bellen om eten te laten brengen. Toch maar de geplande tortilla's gegeten met heel veel groente en wat kip. Ben trots op ons! Na zo'n goeie dag wat eten en beweging betreft is het zonde om dat totaal de soep in te helpen door een pizza te eten.

TV uit dus. 

Onze eettafel ligt ook altijd vol met spullen... 
tjah het is een rare vroeger bij mij..