Ai, dat wordt wachten tot 12 uur!
Ach, ook zo erg weer niet. Kan ik even lekker ontbijten op een normaal tijdstip

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riëtte schreef:@Henzz: welkom hier: heb net je allereerste berichtje gelezen, en weet dus niet of je al wat dieetdingen hebt opgeschreven, maar: wat voor tips heeft de diëtiste gegeven? Wat voor menu moet/mag je aanhouden?
En mogen we ook weten wat voor gewicht/lengte je hebt en naar welk gewicht je wilt afvallen?
eroslover schreef:@ henzz ik heb ook regelmatig migraine : Mijn dokter heeft mij min of meer verboden om alles waar cafeine of theeine in zit te eten. Maar mag kaas dan ook niet?
Ladyjoy schreef:Ligt eraan of je er tegen kan of niet.
Ik heb ook migraine en nuttig helemaal geen zuivelproducten meer (alleen Sojamelk dus! HELAAS want ik houd écht van zuivel!). Alleen 1x in de week een plakje 30+ kaas want ik kan écht niet zonder kaas hoor grrr
Mag trouwens ook geen zuivel ivm m'n spastische darm.
Citaat:O= 300 ml magere melk + 20 g bambix + zoetstof
T= / (8.6 km hardlopen)
L= 1 roggebrood 30+ kaas, 1 gekookt ei, 1 boterham kipfilet+becel, 1 sinaasappel
T= 1 appel
T= (iets om calorieen te vullen!)
A= onbekend
T= fruit, evergreen (??)
Beweging= 15 min fietsen, 55 min hardlopen (8.6 km)
Maethoriel schreef:Myra schreef:(ben dus 1,67 m en 51 kg. Net te licht, maar ik wil niet dat er meer vet aan mijn buik komt, alleen meer spieren. Wegen gelukkig zwaarder!)
Ik ben net 2cm groter, en weeg 65!
Volgens mij pas ik in een kindermaatje als ik 53 kilo zou wegen!
Je kunt toch onmogelijk echt dik zijn?
Met een gezond eetpatroon is niets mis natuurlijk, maar pas alsjeblieft op dat je niet doorslaat, volgens mij heb je een hartstikke goed figuur
Jamy schreef:Mijn dag:
O: tosti van bruinbrood met kaas
T: 2x ontbijtkoek met pindakaas, sneetje volkorenbrood met appelstroop
L: magere yoghurt met muesli en rozijnen
T: appel, kiwi
D: onbekend
Henzz schreef:Ik ga gewoon voor geen koekjes!!