Ben daar een paar maanden terug geweest, smaakte wel goed (beter dan Breda haha).
Lau
Geplaatst: 21-04-14 14:59
Hoihoi, mag ik mij hier ook melden? ik ben helemaal gek op sushi en eet er het liefste een keer in de maand. naja natuurlijk vaker maar dat laat de portomonee niet toe
ik zag de lijst in de op en er missen er na mijn weten nog 2
Ik heb afgelopen zondag weer sushi gemaakt en een ervaring rijker. Sushi rollen met een gebroken duim is zo goed als NIET te doen . Woensdag opent een sushi time enigszins bij mij in de buurt en woensdag is 50% korting. Denk dat ik maar eens ga bestellen!
Ik zou in die regio ook voor Goya kiezen. En waarom? Omdat ze niet op de tijd letten en omdat je het deluxe menu kunt nemen en dus "gratis" sashimi. Ik ben verzot op sashimi .
Ik heb afgelopen donderdag in een sushi restaurantje in Keulen gegeten, moesten bestellen via de iPad. Was wel grappig, had ik nooit eerder gehad. We kregen 10 (!!) rondes, maar zaten na 5 natuurlijk stampesvol. Prima gegeten, niet heel bijzonder goed, maar heb zeker ook weleens slechter gehad.
Ga aankomend weekend bijkletsen met een vriendinnetje onder het genot van een hapje sushi, we weten alleen nog niet waar we heen gaan.
Ik ga vanavond naar Blue Sakura in Zwolle (is nog niet zo heel lang geopend). Is iemand hier daar al eens geweest? Ik lees op internet wel aardig goede verhalen, dus ben benieuwd. (Hopelijk) lekker sushi eten
Het staat natuurlijk in geen verhouding tot verse sushi, maar ik haal met enige regelmaat een bakje sushi bij de lokale AH voor de lunch.
Vandaag voor het eerst eentje voor de categorie "eens maar nooit meer": hun nieuwe variant, de onigiri. Het is een setje van twee driehoek-vormige rijstblokken (niet wrapped in nori, trouwens) met een klein tomaatje erbij. De rijst-met-zeewier variant was okay, maar wie het ooit bedacht heeft om bieten te verwerken in een onigiri rijst-met-zalm... Zonde zonde zonde. :-(
Ik ga zondag eindelijk weer eens samen met me vriend heerlijk sushi eten heb er nu al zin in. alleen de keuze is kg niet gemaakt waar.of sumo . Shabu.in Rotterdam of sushi King in ridderkerk
A_nouk
Geplaatst: 02-05-14 12:58
secricible schreef:
Gebrunched? Om 8 uur savonds?
Ne natuurlijk niet, plaatste toen pas mijn berichtje We waren er rond 2 uur!