Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bij hem helpt het zijn stoelgang.
(was weer even geleden)
Momenteel doe ik niet zoveel en heb ik alleen kh nodig voor de beeb en m'n hogere stofwisseling, dus neem ik het niet zo nauw. Maar normaal gesproken eet ik rond de 300gr kh per dag, voor de sport en om mooi strak te zijn.
Maar ik lunch bijv. wel vaak met salade, ontbijt regelmatig met kwark, etc. Sowieso heb ik nog nooit van mijn leven koolhydraten gemeden uit fruit enzo. En ik gebruik ook havermout en volkoren producten. Ik merk wel dat ik me fitter/energieker/zonder dip voel na een saladelunch. Maar als ik op de fiets ga naar stal (20km heen, 2 paarden doen, 20km terug) dan heb ik veeel meer aan wat speltbammetjes met kaas.
Overdag gaat het prima, maar om een uur of 8 krijg ik neiging om allemaal slechte dingen te eten. Kan het redelijk laten staan maar soms geef ik me eraan over

)
Ga i keens doen
Om het wat op te fleuren zat ik al aan gedroogd fruit te denken? Moet even wat bedenken want anders wordt ik het snel zat.... Als honing niet zo ongezond is dan kan ik daar ook een scheutje van doorheen gooien
Maar als je er maar een klein beetje doorheen gooit, is het altijd nog minder erg dan de gesuikerde kwarkvariant uit de winkel. Aldus mijn redenatie
Je kan wel gezonde honing krijgen, maar dat is nog vrij lastig. Ik gooi ook altijd diepvriesfruit (frambozen/aardbeien/bosvruchten) door de kwark.