Roos_s schreef:takkie_muis schreef:pizza en nee niet uit de oven waaruit dan? wij eten nasi en chicken tonight erbij, lekker simpel dus!van de pizzeria
adecuada schreef:andijvie stampotMe too, met spekjes Is de tweede keer in mijn leven dat ik het gegeten had maar vind het lekker!
Oamaru schreef:Zuurkool. Brr.Met cranberries, banaan, ananas, en vegetarisch gehakt erdoor was het te doen.
rode linzensoep, waar geroosterde papirikaas doorhen gaan en verkruimelde feta overheen gaat. Lekker met broodjes.
Krieltjes met champignons, paprika, prei en ik denk een varkenshaasje. Dat laatste weet ik pas zeker als t ontdooid is
Krieltjes met wortels en kip uit de oven (maar lees net dat de organen nog in die kip zitten, dus even kijken hoe ik dat moet doen )
Gisteren aardappelpuree met erwten en een rookworst.Vandaag gebakken aardappelen, een roomschijf en groentjes. mmmmm.
Gisteren: koolvis, rosti en erwtjes en worteltjesVandaag: Spinaziestamppot met een speklapje voor mij en een rookworst voor vriendlief