waar woont ie eigenlijk? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
waar woont ie eigenlijk?
Sizzy schreef:Hahaha, het is hier 8 uur later lieve schatten
Was dus om 9u 's ochtends

SaNNeS88 schreef:Wat een schatje sok...waar woont ie eigenlijk?
Maar hij heeft een leuk appartement net buiten het centrum van Straatsburg waar hij ongeveer half januari in gaat.
sokje87 schreef:Matties, daar was ik weer!
Angelique, wat een kloot van een broer heb je. Kan daar niks moois van maken eigenlijk. Hoe reageerde Hans?
Ik heb een heerlijk weekend gehad, ben nog steeds een beetje van m'n apropos.. Heb een paar Christian Louboutin laarzen van vriendje gekregen voor de kerst, ik werd echt Helemaal gek toen ik de doos open maakte! Het verhaal erachter is ook superlief, hij heeft de schoenen op moeten zoeken op internet, ik weet niet hoeveel winkels afgebeld en uiteindelijk moesten ze uit Santa Monica Beverly Hills komen! Ik zei al, zelfs al ging het om een paar pantoffels, dan had ik het nog fantastisch gevonden. Zo lief!
Ook z'n huis bekeken dit weekend, is erg leuk, dus in het tweede weekend van januari vertrek ik weer die kant op om de boel in te richten.

Ik zou haar zelf iets eerder aangepakt hebben, maar het is goed dat je niet hebt opgegeven.

(had totaal geen trek in ontbijt, dus uiteindelijk pas half 12 ontbeten)
heb hem ook even verteld dat ik dat toch wel erg waardeerde dat ie me dat toch even stuurde, geeft me toch weer iets meer vertrouwen

.
.
dus dat wilde ook niet helemaal. Maar nu ik weet dat ik heb 'gewonnen' hoop ik dat het morgen beter gaat. 

Madeira_ schreef:Noor, ik pakte haar ook gelijk aan, maar ze was zo sterk dat ze steeds wel won om een stukje van de hoefslag af te snijden. Uiteindelijk niet meer gelukkig
ach ja de aanhouder wint dus in dit geval jij
Vandaag nog behoorlijk gezondigt! Dacht op stal na het rijden dat er wel een kerstkransje vanaf kon. Maar hebben we op de terugweg nog een oliebol gehad en kom ik hier thuis hadden we chocoladeijs als toetje
Maarrrr ik heb er wel van genoten 
Alsof hij voor het eerst zijn ogen open deed en het bordje zag (bordje ligt er al maanden, alleen de laatste weken niet heel veel thuis gereden). Maar dus idd even doorgepakt en toen liep hij er weer langs