Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Waren toch voor mezelf.
Monique1985 schreef:Wat een leuke taarten! En die koekie monster wat leuk zijn die zeg!! Hoe heb je die gemaakt?
Zo heb even pauze hoor! Man wat ben ik het zat, maargoed moet nog even doorgaan! Heb vanmiddag de hele middag de oven aan gehad! Moest 50 cupcake's maken en 3 taarten.. En morgen nog 2! Ben nu bezig met al de cc te decoreren man wat een werk! Maar het word al erg leuk en daar doen we het voor, maar ik moet nu even eerlijk bekennen dat het op zo'n manier even geen hobby meer is Doe er dus nooit weer zoveel in een weekend
, heb je weer een opdracht in een weekend voor een redelijke groep
Dus ik gok dat ik te hard gedrukt heb met het vasthouden van de taart. Vervolgens draai ik hem om om nog een laag te snijden en juist... ik vulde ineens de verkeerde kant aaaargh!! Ik zat de bovenkant te vullen ipv de onderkant, ik had loperige jam, dus had een flinterdunne laag banketbakkersroom gesmeerd zodat de jam niet erg in de biscuit zou trekken, netjes een dijkje BC gespoten, jam erop en toen de conclusie dat ik het verkeerde deel gevuld had
Dus toch maar de volgende laag erop en omgedraaid (hopende dat de jam nu niet alsnog erin trekt
) Toen de onderkant gevuld met banketbakkersroom en de delen weer op elkaar. Afsmeren ging wel goed.
), uiteindelijk zelfs een beetje zwart om het zo donker te krijgen. Dus dat zal ook niet geholpen hebben met de structuur van de marsepein. Moest tig keer opnieuw uitrollen omdat het binnen no time te dun en poreus was, kleefde ondanks de crisco. Het was gewoon écht te zacht. En natuurlijk bij het erop leggen scheurde het aan de randen
Grmbl... Dus maar de rand gedecoreerd en uiteindelijk is het heel iets anders geworden dan ik wilde, alleen de kleuren komen overeen
Maar goed ik moest wel om de scheuren te verbergen 
Dus ik heb maar gewoon een bord gepakt, die krijg ik van het weekend wel terug
Plasticje er omheen, strik erop en klaar...

Om het compleet te maken

Verdoezelen heet dat