Sokje87 schreef:Ik ga ook maar zelden uit, maar dat komt omdat ik niet graag alleen ga. Knipoog M'n vrienden hebben een hele andere smaak als ik. Bovendien verkies ik kwaliteit, dus als ik ga, doe ik het gelijk goed. Haha!
..
@Myra: Ben trots op je mop.

Gelijk heb je met die clubs! Kwaliteit ZEKER boven kwantiteit!! 
Trots op mij na een verkeerde dag, toch nog wel lief hoor. 
Bij jou wordt het dus ook strakker? Hier dus ook, begin het echt te merken! Mijn strakste broek van Pepe Jeans zit nu rond mijn bovenbenen en reet steeds losser, en mijn bovenbenen zijn nu dus echt kei-hard man 
Zelfs mijn buikspieren begin ik een beetje te zien!
Vandaag gelukkig wel goede balansdag (te weinig, maar dat moet dan maar na gisteren te veel hehe
).
Update:
Citaat:
O= bambix
T= 2 appels
L= 250 g magere yoghurt met 20 g lijnzaad (gebroken)
T= / (late lunch)
A= ratatouille (paprika, courgette, oubergine), mager rundergehakt, zilverlies rijst
T= 1 banaan
T= 2 volk. knackerbrod
Beweging= 65 min fietsen (waaronder 10 erg hard), 70 min hardlopen (aan 1 stuk door), aikido
Hardlopen gaat echt lekker! 
Helaas ben ik verplicht om de 10 km nu af te wisselen met een lagere afstand (ik heb het nu 8,6 km maar moet eigenlijk nog lager volgens marathon schema). Ik luister wel naar mijn lichaam, hoewel ik het nu wel in mijn benen voel 
Morgen de 8,6 dan maar weer (erg langzaam) aan 1 stuk.
Ik wil binnen 3 maanden toch echt wel een halve marathon gaan lopen, lijkt me echt te gek