Sokje ok, dan begrijpen we elkaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Flower schreef:Een stuk gevulde speculaas is echt VET
Sokje ok, dan begrijpen we elkaar
huisgenootje is jarig Mocca schreef:O: 2 volkoren beschuitjes (halvajam), stuk kruidkoek
T: klein appeltje, paar druiven
L: 2 volkoren boterhammen (halvajam, achterham)
T: bakje magere joghurt
A: macaronischotel (ham, kaas, macaroni en brocoli)
T: -

) een houten pallet, winterjas en fig rolls
Ik kon het niet laten ze mee te nemen. Het zijn soort koekjes gevuld met, tja, met wat? Het lijkt een beetje op jam. En ze zijn 70 kcal per stuk 
Flower schreef:Een stuk gevulde speculaas is echt VET
Maar ik heb mijn lunch laten staan en ik heb intensief les vanavond, waarvoor ik 2 keer een half uur flink moet fietsen....
Flower schreef:Over het weekend ... geen commentaar
Maar het is maandag en we gaan het gewoon weer
proberen
O: 1 plakje ontbijtkoek ( 0700 uur )
T: 2 volk. boterhammen appelstroop ( net op )
L: 2 volk. boterhammen met kipfilet en een banaan
T: kopje boullion
D: wokgroenten, pasta

als je veel eet sochtends heb je minder honger over de hele dag is mijn ervaring.Ilse schreef:O: Muesli met een banaan en magere yoghurt, Yakult light
T: Bolletje allerluchtigste koek (68kcal per koek)
L: Bruin stokbrood(je) gezond (kaas, sla, ei, tomaat en komkommer)
T: Sinaasappeltje en een plakje ontbijtkoek met pindakaas
D: Stokbrood met makreel, boter en filet americain, aardappelsalade en als toetje een bakje Optimel chocovla
Jamy schreef:Ik zou iig wat meer ontbijtenals je veel eet sochtends heb je minder honger over de hele dag is mijn ervaring.
En anders misschien wat kwark eten ofzo, dat vult zo ontzettend bij mij, na een paar happen heb ik al geen honger meer!

Vet lekker natuurlijk, maar niet echt goed! Scheelt dat ik qua kcal vandaag wel érg laag zat (nog onder de 1000
) dus die donut met bananenspul eet ik vanavond na het stallen uitmesten lekker op
MirZam schreef:Welkom Kjoetie!
Hoeveel wil je kwijt?
ik ben door een zwaar ongeluk (enkel aan gort, medicatie en lange revalidatie) enorm veel aangekomen, van 69 kg naar 100+ (ik durf niet op de weegschaal te gaan staan nu, maar ben bang voor wat ik daar ga aantreffen
). DAt in combinatie met een eetstoornis brengt me op dit punt.. Ik heb heel lang gerevalideerd, en kan nu wel weer wat sporten. Heb de laatste paar maanden weer weinig gedaan door het schrijven aan mijn scriptie (geen tijd, te gestresst..) maar heb vrijdag een afspraak met de dokter. Ik wil naast mijn reguliere therapie een dietiste gaan raadplegen om zo een soort van combitherapie te gaan volgen. Mijn eetstoornis heb ik min of meer onder controle op het moment, maar ik wil nu gewoon stabiel worden en niet steeds weken niks eten etc.. Ik ben paradoxaal genoeg dus dik geworden door veel te weinig te eten, en nog steeds vind ik het moeilijk om genoeg te eten..

Leg eens uit