Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Kijk wat ik vond![]()
[ [url=m/RsIbdu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ninx, pompoenen en courgette hebben inderdaad flink voeding nodig. Die groeien hier zelfs prima op puur verse mest.
Ik zou inderdaad gewoon wat mest mengen met aarde, en dan elk jaar weer aanvullen met mest.
Pompoenen gaan wel kruipen en maken meters, dus het zal lastig worden om ze in de kuip te houden.
DeMolenhoek schreef:8nnemiek schreef:Kijk wat ik vond![]()
Ninx, pompoenen en courgette hebben inderdaad flink voeding nodig. Die groeien hier zelfs prima op puur verse mest.
Ik zou inderdaad gewoon wat mest mengen met aarde, en dan elk jaar weer aanvullen met mest.
Pompoenen gaan wel kruipen en maken meters, dus het zal lastig worden om ze in de kuip te houden.
Vorig jaar hadden wij uitgekomen courgette op de mesthoop. Die deden het super. Begrijp ik het goed dat dit met pompoen ook prima kan?
8nnemiek schreef:Kijk wat ik vond![]()
Ninx schreef:8nnemiek schreef:Kijk wat ik vond![]()
Mmmm, dus zelfs verse mest kan?
Ik begrijp wel dat Courgette en Pompoen elkaar niet leuk vinden en zelfs giftige stoffen aanmaken om bestuiving te voorkomen? Misschien niet helemaal correct begrepen en verwoord, maar dit was ongeveer de strekking.
Ze hoeven op zich niet perse in die bak te blijven, maar het leek me een aardig startpunt....
Ninx schreef:Hebben jullie wel eens aardappeltorens gemaakt? Dus verticaal gekweekt ipv van horizontaal?
Hoe beviel dat?
Wordt nu wel tijd om ze te gaan maken..... dus was benieuwd!!!