). Ik zal eens kijken wat ik aan plantaardige room kan krijgen. Anders is cashew room ook wel een optie denk ik, dat past best bij paddenstoelen. Dankjulliewel! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zou niet meer weten wat ik toen heb uitgespookt, maar het was lékker!
)

Zij kiest er immers bewust voor, dan zou ik in haar keuken het tegenovergestelde doen. Murthul schreef:Heb idd goede dingen gehoord over no-muh maar nooit geprobeerd, dus laat zeker even weten wat je vond!
Zijn er hier ook mensen die wel eens liquid smoke gebruiken? Ik ga het vrijdag gebruiken in n recept van zo’n FB pagina, ben heel benieuwd. Schijnt dat veel vegetariërs/veganisten het een fantastische uitvinding vinden

En helemaal vegan worden vind ik nu nog wat te vroeg. Ben er wel echt mee bezig en zal NOOIT vragen aan mn vriendin om iets voor me klaar te maken of te halen wat niet vegan is. Dan haal ik dat zelf, of ik eet het ergens anders wel. En ik eet idd al een stuk minder dierlijke producten.
Is nu nog wat lastig nu ik nog moet eten wat de pot schaft, maar zodra ik weer mijn eigen plek heb wil ik zeker vega gaan eten.