Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:O: stuk wit stokbrood met gekookt ei, appel
T: -
L: salade van ijsbergsla, tomaat, rauwe wortel, champignons, broccoli, zongedroogde tomaten, olijven en pijnboompitten, met een bruine boterham
T1: plak oasawacake (noten en zaden etc., suikervrij)
T2: 3 rauwe wortels met hummus
A: zilvervliesrijst met tomaat, komkommer, broccoli, champignons en pesto
B: uur fietsen, 15 min NTC
Ben los van het ontbijt best tevreden met deze dag.
Chernique schreef:Ach, ik eet pas veel vergeleken met jullie
O: Vanilleyoghurt + cruesli + 3 frambozen
T: 3 volkoren biscuitjes
L: 1 meergranencroissant, 1 bth + boter + rookvlees, meergranenbeschuit + boter + aardbeienjam, glas karnemelk, 3 cherrytomaatjes
T: Handje amandelen, appel met kaneel, stuk komkommer
A: 2 kleine gekookte aardappels, groenteschijf, broccoli, appelmoes
Toetje: Weet ik veel! Veel teveel keuze: lentevla/aardbeienkwark/mona appeltaart yoghurt ofzo/citroenkwark/cornetto/wolkentoetje![]()
Ik denk de lentevla, want die is het eerst over datum en al open.
T: Appel, pakje evergreen, glas coolbest strawberry hill
Plien91 schreef:O: Magere kwark met appel en kaneel
T: Stukje zelfgemaakte appelcrumble (appel met suiker en deeg van volkorenmeel, roomboter, kwark en suiker)
L: 3bb oude kaas
Planning:
B: 20min fietsen, rondje lopen door de stad
T: Mango met een glas sinaasappelsap en 1 banaan, even in de blender gedaan. En 2 stukjes pure chocola.
A: Zalm, 1 hele paksoi, woknoedels + schaaltje soyavla
T: Cherrytomaatjes, bakje chips +nog wat lekkere hapjes: toastje met brie of tonijnsalade, stokbroodje kruidenboter en een glaasje witte wijn
Saartjuh_b schreef:Er is vanavond nog een pakje vitalu on the go crackers met lijnzaad en zonnebloempitten bijgekomen. Had echt nog honger.
Fijn dat je nu aardig stabiel bent chernique. Je hoeft ook niet meer verder aan te komen nu?
Amira_ schreef:4 kg eraf toen ik vanmorgen op de weegschaal stond
O: halve italiaanse bol, waarvan de helft met halvajam en andere helft met runderrookvlees
T: mandarijn
L:3 crackers met halvajam2 plakken ambachtelijk brood met halvajam
T: mandarijn
A: uitetendus dat weet ik nog nietVoorgerecht: tempura van kabeljauw met een salade van mie, rode ui en tuinkers. Hoofdgerecht: 3 sliptongetjes, 2 lepels aardappeltjes met rozemarijn, lepel groenten. Nagerecht: 1/3 crème brûléeT: fruit/bakje popcorn
Chernique schreef:Echt?Oh hihi gelukkig!
Nouja ik heb het blijkbaar nodig, want ben al weken stabiel met BMI 19,5
Ik vind jouw lijstje altijd zo heerlijk klinkenDie oasawacake, heb je die zelf gemaakt of gekocht?
KarinvdM schreef:Nou, ik heb vanavond inderdaad genoeg lekkere dingen gegeten op het feest...![]()
Eerst een buffet met veel lekkers. Brood met boter en tapenade, lekkere salades, lekkere champignons, geitenkaas in courgetteplakjes, buffelmozzarella en nog veel meer lekkers.
Ze kwamen af en toe ook bordjes met lekkers rondbrengen; een bitterbal van risotto met mozerella in het midden, St. Jakobsschelpen, een stukje lamsrack. En tot besluit nog een toetjesbuffet met chocoladetaart, aardbeien met mascarpone, een soort flensjes met een dadel er in, warme rabarbercrumble en nog wat dingen.heerlijk allemaal en ik heb dus veel te veel gesnoept.
Morgen maar even een balansdag.