Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Purkii schreef:Mooie taarten Irene!!
Waar schilder je mee op de taarten...gewoon kleurstoffen?
Vind het wel errug leuk....heb in het verleden ook veel raamschilderingen gemaakt, maar ben er tegenwoordig nooit meer mee bezig...is ook dus heel goed op taart te gebruiken!!
En airbrush...i szo'n apparaat erg duur in aanschaf en is het makkelijk om het jezelf aan te leren?
DIVA2 schreef:Die Minecraft was in het echie véél beter dat ie op de foto staat. Hier lijkt ie vlekkerig maar dat was ie gelukkig niet![]()
Op Pooh ben ik ook verliefd! Die was echt zóóó mooi in het echt!
De bovenste tekening is trouwens op een drum gemaakt. Lag er min of meer los op. Weet niet of ze 'm eraf hebben gehaald om te bewaren, maar dat kon dus wel.
En die bus? Die vind ik gewoon
Maar net wel een enthousiaste buschauffeuse!
corine1981 schreef:DIVA2 schreef:Die Minecraft was in het echie véél beter dat ie op de foto staat. Hier lijkt ie vlekkerig maar dat was ie gelukkig niet![]()
Op Pooh ben ik ook verliefd! Die was echt zóóó mooi in het echt!
De bovenste tekening is trouwens op een drum gemaakt. Lag er min of meer los op. Weet niet of ze 'm eraf hebben gehaald om te bewaren, maar dat kon dus wel.
En die bus? Die vind ik gewoon
Maar net wel een enthousiaste buschauffeuse!
Joh, dat was ik, hahaEcht gaaf, mag ik weten, per pb wat zoiets zou kosten?
Wij gaan 8 december over van concessie en misschien kunnen we er wel wat leuks mee, zelf maken gaat me vast niet lukken
Mooie taarten verder ook, dat airbrushen lijkt me ook wel ideaal, kan beter tekenen ook dan kleien, dus misschien moet ik mezelf dat vast aan gaan leren![]()