Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

als je meer vragen hebt mag je ze altijd stellen!
 als je meer vragen hebt mag je ze altijd stellen!                                                         

Nog wat gehad aan mijn tip om bij het NBC aan te kloppen?
  Nog wat gehad aan mijn tip om bij het NBC aan te kloppen?  een eigen bakkerijtje, altijd verse broodjes, lekkernijen,
  een eigen bakkerijtje, altijd verse broodjes, lekkernijen,   
  in de toko geweest. Ik zocht maïsmeel, maar dat is leuk zo'n toko!
  in de toko geweest. Ik zocht maïsmeel, maar dat is leuk zo'n toko!  

Ik ga denk ik proberen om zo'n brood in mijn römertopf te bakken, ik ben erg benieuwd!
 Ik ga denk ik proberen om zo'n brood in mijn römertopf te bakken, ik ben erg benieuwd!                                                         

FuGeLiCu schreef:Gisteren een lekker frisse citroen kwarktaart gemaakt. Simpel, maar wel lekker met dit warme weer.
En had nog 1 ei en een plat reepje chocola wat bijna over datum is en wat maak je dan? Juist, 6 vanille muffins met stukjes chocolade
Al die voorraad potten staat vast gezellig ladyflame!

http://levenomteeten.nl/2014/06/11/weespermoppen/
 http://levenomteeten.nl/2014/06/11/weespermoppen/
 Verder iedere dag lekker taarten bakken. Heb nog een aantal foto's maar die staan op de telefoon van mn collega, hoop die snel te krijgen. Probeer ook van alle taarten foto's te maken, de meeste ga ik thuis ook weer verkopen.
 Verder iedere dag lekker taarten bakken. Heb nog een aantal foto's maar die staan op de telefoon van mn collega, hoop die snel te krijgen. Probeer ook van alle taarten foto's te maken, de meeste ga ik thuis ook weer verkopen.