Van welke kant kom je? Het is vrij simpel vanaf de A2
A2, afslag Nieuwegein/Ijsselstein Rechtsaf bij de stoplichten, steeds rechtdoor, links bij het 4e (of 5e, afhankelijk van welke kant je de A2 af komt) eind van de weg rechts, eerste rechts, met de weg mee naar links en parkeergarage links in rijden.
Als je uit de parkeergarage komt (andere kant dan je erin gereden bent) ga je links en dan zit Goya daar gelijk al.
Mmmm waarom is mijn man nu niet dol op sushi....zou graag Nieuwegein eens uitproberen na al deze reacties...mocht nog iemand alleen moeten ga ik graag mee hihi
Weet er hier iemand toevallig een goed sushi restaurant in de buurt van DeLaMar Theater in Amsterdam. Wij gaan volgende week naar een voorstelling en wou dan vooraf graag lekker sushi eten
masja
Geplaatst: 16-04-14 13:54
_PatriciaH schreef:
Mmmm waarom is mijn man nu niet dol op sushi....zou graag Nieuwegein eens uitproberen na al deze reacties...mocht nog iemand alleen moeten ga ik graag mee hihi
Keer een Bokt Sushi meet and greet doen bij Goya in Nieuwegein?
Ik woon niet zo ver bij NIeuwegein vandaan maar ik vind Azuma in Houten ook errug lekker
_PatriciaH
Geplaatst: 16-04-14 15:04
masja schreef:
_PatriciaH schreef:
Keer een Bokt Sushi meet and greet doen bij Goya in Nieuwegein?
Hoor elke keer dat goya zo goed is maar ben er nog nooit geweest
KMF
Geplaatst: 17-04-14 09:07
Leuk idee!
Ik was er afgelopen vrijdag met een vriendin, zij eet overigens alleen vlees dingen geen sushi. Bediening was stukken beter Zaterdag was ik naar Sumo haha oeps
Al mensen bij de nieuwe sushi today in Amersfoort geweest?
Weet er hier iemand toevallig een goed sushi restaurant in de buurt van DeLaMar Theater in Amsterdam. Wij gaan volgende week naar een voorstelling en wou dan vooraf graag lekker sushi eten
Nog een keertje haha
Kristie
Geplaatst: 17-04-14 11:07
Hoppje mijn absoluut favoriet qua sushi is Tokyo op 't Spui! Je kunt het lopen vanaf DeLaMar (is denk ik 10/15 min lopen) of de tram nemen. Op het Leidseplein zit ook de Sumo maar ik vond het daar echt niet lekker..
Wederhelft moet vandaag werken en neemt op de terug weg sushi mee , en volgende week dinsdag met een aantal collega's sushi eten bij Tokyo op 't spui! -mijn favoriet
gabyfedde
Geplaatst: 19-04-14 12:23
Geniaal plan Masja!
Ik ga binnenkort verhuizen... Ben nu met een huis bezig waar een sushi take away op de hoek zit. Eigenlijk is dat helemaal niet goed....