Had een pizza zelf gemaakt met pizzadeeg, tomatensaus, champignons, sjalotjes, groene paprika, lekker veel knoflook, cherry tomaatjes, geitenkaas, parmezaan eroverheen en rucola... Was echt heeeeeerlijk!
Daphne__
Geplaatst: 05-02-12 03:17
Zaterdag is Brooddag... vind mijn moeder iig Normaal eten we dan gewoon simpel brood, maar vandaag aten we op mijn verzoek warme broodjes
Vandaag eet ik wat de pot schaft op mijn werk Een cliënt kookt. Volgens mij staan er broodjes gezond en broodjes préparé op het menu. Al denk ik niet dat dat genoeg is (ik zag dat er 10 zachte bolletjes zijn, dat is ongeveer één per persoon). Dus probably zet ik de frituur nog aan helaas.
Geen idee, straks en lange reis in de trein en pas laat thuis. Denk dat het patat word.
Phylos
Geplaatst: 05-02-12 12:44
Gisteren verjaardag gehad, dus taart + paar hapjes. S'avonds snel even een restje bloemkoolschotel opgewarmd Vanavond wordt het broodje shoarma met 'verse' vlaamse frieten van de AH en een salade
Jongens, ik kom heel even jullie topic binnenvallen, sorry! Zit met een klein probleem, en de zoekfunctie leverde dit topic op Hoe bak je shoarma goed? Hoe weet je wanneer het klaar is?