Vind ik heulemaal nie erg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind ik heulemaal nie erg

Maar hij heeft idd gewoon wat

'
'

Keer heel boos geworden en gezegd dat hij het misschien niet wilde horen, maar dat ik het wél even kwijt wilde
Hij heeft geluisterd, maar is me niet in dank afgenomen geloof ik
Dus kan me best voorstellen dat het voor zo'n jongen rottig kan zijn af en toe
Maar zolang hij eerlijk is en niks verbergt ben ik ook gewoon relaxed
Alleen moet maar net iemand zien te vinden die mijn vertrouwen weer weet te krijgen
Achh, komt wel met de tijd, en anders maar niet
Ik wil deze zomer eigk gewoon lekker vrijgezel zijn en ongegeneerd naar mooie mannen kijken enzo
en niemand voor vinden.
, je denkt vast "puber" maar al zeg ik het zelf, ik heb geen puberstreken, drink niet, geen drugs of sigareten, heb vast vriendje
. Maar hij is zo een man die zich van niets aantrekt, het moet zijn zoals hij denkt! Het gaat zover dat mijn moeder geen speld te zeggen heeft thuis
ag..
, die vinden vriendjes zowiezo al een crusiaal moment
. Gelukkig vind mijn papa mijn vriend voledig geweldig haha! Tjah al zeg ik het zelf mijn paps is modern haha !

jamjam
En oeh, die echte luze ontbijtjes in hotels zijn super lekker! Heb ook wel eens zo'n fantastisch ontbijt gehad met triljoen verschillende dingen
Dan loop je gewoon drie keer terug om het daarna nog eens af te toppen met koffie & een muffin hahaha. En goed dat je ff iedereen op z'n plaats hebt gezet thuis, iedereen moet idd ff normaal gaan doen
wordt het een stuk gezelliger van

Was lang geleden 
Maar ik mag niet klagen 
Het is een LGcookie!
Morgen maar weer eens gaan sporten. 

en nog gefeliciteerd met je paps 

Ik en 's avonds tv kijken gaat ook gewoon niet samen
Om half 1 wakker geworden en naar bed gestrompeld 
Nu ff ontbijten en dan zo naar de poonie