marquez1 schreef:![]()
Hoe houden jullie de avonden vol zonder te snoepen of te zondigen? Ik vind de avonden het aller moeilijkst.
Niks in huis hebben
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hoe houden jullie de avonden vol zonder te snoepen of te zondigen? Ik vind de avonden het aller moeilijkst.
. Ik houd het altijd tot een uur of 9 half 10 goed uit. En als ik dan trek heb ga ik maar optijd naar bed
Als je de hele middag niks neemt vind ik het persoonlijk nogal wiedes dat je 's avonds de neiging krijgt om te gaan zondigen
Misschien was het al eens gevraagd, maar weet je ook (of wil je ook weten) wat het wordt? Mijn vriendje wordt bijna oom nu, en ik vind het zo spannend haha
Ze heeft echt een mooie buik ook, ben echt heel erg benieuwd
Ik zou het zelf ook niet willen weten hoor, laat het maar lekker een verrassing zijn
Kreeg geen hap door m'n keel.
Zo slecht vind ik het nog niet, mis alleen fruit! 

)

Maethoriel schreef:Ik heb echt ontzettende buikpijn, moodswings en nergens zin in
En toen de halve klas naar de turk ging, kon ik ook geen nee zeggen tegen een turkse pizza kaas, dus die heb ik maar verruild tegen m'n boterhammetjes

maar gewoon, omdat ik veel te nieuwsgierig ben. Ik kan ook nooit wachten met het geven van cadeautjes, die geef ik meestal al als ik ze net gekocht heb of ik koop ze op de dag zelf om niet in de verleiding te komen ze te verklappen 

), in mijn horoscoop stond het volgende: Waterman, Je bent nog steeds blessuregevoelig, dus doe het rustig aan met sporten, vooral als er veel wordt gevraagd van je benen.
maar toch vooral ook omdat ik gewoon geen zin had hoor

1 met halvarine, 1 met halvarine en fruitstroop. Actimel, magere yoghurt.
hihi
Maar ik blijf op hetzelfde gewicht, maar merk toch dat die 'mooie' vorm verdwenen is.. daarom moet ik gewoon weer half uurtje cardio doen en lekker krachttraining.