Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tropico

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:16

Poison schreef:
Mazzel-meid schreef:
Ben eigelijk ook wel benieuwd hoe groot jij bent, Tropico?

Hier is na 3 weken 5 kilo af *o/*
nog 4 te gaan Tong uitsteken

En Jamy, met Pasen is het niet zo erg toch om een beetje te zondigen?
Ik ben ook helemaal gek op paaseitjes Vork

Wat goed zeg!
Ik heb met pasen flink gezondigd en de dag erna ook toen dacht ik achja heb gister ook al zoveel gesnoept!
Maar ik kan geen maat houden dus als ik tegen mezelf zeg ik mag alles eten dan vreet ik me letterlijk misselijk... ik blijf doorgaan al moet ik er haast van kotsen Bloos
Vanaf vandaag ben ik begonnen de draad weer op te pakken maar het is altijd zo moeilijk om weer te beginnen nadat je een paar dagen zoveel gegeten hebt!
ik weeg nu ong 56,5(woog eerst 54,5) maar ik wil naar 53, dus nog ff flink doorzetten voordat het dalik alweer zomer is Haha!
heb vandaag ong 600 Kcal gehad en ik eet niks meer vandaag want ik weet dat als ik IETS eet de rest mij ook niet meer kan schelen Knipoog
Ik val gelukkig wel snel af als ik een paar dagen zo'n 800 Kcal eet ben ik meteen weer een kilo kwijt.

Maar 800 calorieen per dag? Dat is niet echt gezond...
Hoe graag je ook wilt afvallen op deze manier kom je er zeker niet ben ik bang!
Afvallen moet geleidelijk gaan niet met kilo's per dag.

@ Mazzel-meid ik ben zon 1.65 á 1.68 cm vrij klein dus haha Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:24

Vandaag ziek naar huis gegaan, ik heb al een week gigantisch veel last van m'n maag, en ben duizelig, alles draait, en verschrikkelijk moe..
Ben bang dat het misschien toch komt door m'n eten, mss niet gevarieerd genoeg, of te weinig.. heb veel honger ook..
Ik ga in elk geval eventjes langs de dokter van de week of volgende week, want dit is ook niet goed.. voel me ook helemaal niet lekker.
daarnet best wel gezondigd, maar voel me eerlijk gezegt een stuk beter, en morgen ga ik eens een dagje niet zo op m'n punten letten, kijken of het scheelt met de maagpijn en moeheid ..

ik wil wel graag een goed figuur, maar het moet niet ten koste van m'n gezondheid gaan..

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 21:54

Je moet ook wel wat suiker eten! Je hebt dat wel nodig. (is mij verteld?) Maar ik heb dat weleens gehad, hele tijd geen suiker enzo gegeten toen at ik een keer een snicker en super last van mij darm en buik enzo, ik denk ook opeens door al die suiker? Vet vaag Scheve mond

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:33

Volgens mij heb je helemaal geen suiker of andere koolhydraten nodig heb ik gelezen.

800 Kcal lijkt ook weinig maar ik eet niet weinig, ik eet heel mager en veel groente enzo.
Maar het is ook niet voor lang hoor kan ik toch niet volhouden. Knipoog
Net weer hele hoop pistachenootjes en wat chocolaatjes op Boos!
Zucht en eerst ging het zo makkelijk toen dacht ik nog van wat is er nou moeilijk aan.... maar nu wil het echt effe niet lukken!
Ik wil zooo graag strak mn bikini in Haha! maar ik verlang ook zooo erg naar die lekkere chocolaatjes..

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:34

ohhh dr schiet me nu iets te binnen.
Ik ben in de 2de week met mn strip dan heb ik dat altijd veel erger die vreetuien.
Nadat ik ongesteld ben is het altijd stuk makkelijker Haha!
hopen dat het daaraan ligt.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:51

Poison schreef:
ohhh dr schiet me nu iets te binnen.
Ik ben in de 2de week met mn strip dan heb ik dat altijd veel erger die vreetuien.
Nadat ik ongesteld ben is het altijd stuk makkelijker Haha!
hopen dat het daaraan ligt.

Ik ben op het moment ook ongesteld, en dan valt het idd allemaal niet mee ..
Vanochtend was er een halve kilo af.. en gisterenavond net een giga vreetbui gehad, dus morgen zal ie dr wel weer aan zitten Verdrietig
Ik heb zo een afspraak bij de dokter, dus ben benieuwd wat die zegt.
het is trouwens wel dat ik veel meer aspartaam eet/drink.. mss dat ik daarvan zo'n maagpijn krijg?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 15:03

Sticky gemaakt. Hoeven jullie niet steeds zo te zoeken Knipoog

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 00:18

Mag ik mee doen............
Ga maandag beginnen, ben weer behoorlijk aan het uitdijen........... Boos!
vrouw zijn........ bah

was 2 jaar terug mooi 7 kg kwijt, maar die zit er nu net zo hard weer aan.

Begin a.s. maandag met het vet vrij ziekenhuis dieet, voor mij goed vol te houden.

Heb hier nog niets bij gelezen, iemand die me een beetje kan "inleiden"......

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 09:44

Bedankt voor 't sticky Elles! Is wle heel handig zo inderdaad!

vanochtend ondanks m'n vreetbui woensdag tóch afgevallen Haha!
heb ook wel heel veel gesport de laatste dagen, maar gelukkig met resultaat! Vanochtend woog ik 61 kilo! Nog 3 te gaan Lachen

Daarnet een hele lekkere boterham met pindakaas op Vingers aflikken ..was echt jummie, en al zó lang geleden

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:04

Ik heb net ook weer es een boterham met vlokken op, vond dat het wel mocht Haha!

Wie weet of groente uit het zoetzuur goed is? volgens mij is het bijna net zo weinig calorieen als gewoon rauwkost ofniet?
Zoals zilveruitjes, augurken, etc

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:40

Ik heb geen idee, maar ik had ook vraagje ik zat net ff op voedinscentrum te kijken en daar stond dat cola light een positieve invloed heeft op je gezondheid? (dan is het product groen aangegeven in die caloriecheck ding Knipoog ) Maar dat er weinig calorieen inzitten ok, maar dat het gezond is? Vork

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 14:20

Jamy schreef:
Ik heb geen idee, maar ik had ook vraagje ik zat net ff op voedinscentrum te kijken en daar stond dat cola light een positieve invloed heeft op je gezondheid? (dan is het product groen aangegeven in die caloriecheck ding Knipoog ) Maar dat er weinig calorieen inzitten ok, maar dat het gezond is? Vork

mmhhh.. echt gezond lijkt het me idd ook niet
Ik drink wel heel veel cola-light, maar om echt af te vallen is het volgens mij beter om 1,5 liter water te drinken

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 17:35

Eventjes een tip tussendoor: ik heb net ipv een toetje een Solero Orange Fresh op, maar 100 kcal, en 0% vet.. en érg jummie Vingers aflikken

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:21

Poison schreef:
Ik heb net ook weer es een boterham met vlokken op, vond dat het wel mocht Haha!

Wie weet of groente uit het zoetzuur goed is? volgens mij is het bijna net zo weinig calorieen als gewoon rauwkost ofniet?

Alleen versfruit is goed, van die ingeblikte zooi niet.

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 10:09

Maar zitten er ook meer calorieen in?

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:15

Hallo Hallo,
Ik meld me (ook weer) aan!
Ik ben nu sinds 3 maanden aan het sporten geslagen.
Ik vind mezelf niet echt te dik maar het mag wel wat strakker hier en daar.
Ik let op wat ik eet. (Natuurlijk heb ik hier ook wel eens schijt aan en eet ik de snoepla ff leeg Haha! )
Het is niet zo dat ik nu al strak in mijn vel zit. Mijn hele leven is vooral mijn buik behoorlijk slap geweest en dat kan je niet zo snel wegwerken.
Ik fitniss 2 a 3 keer in de week en doe been-arm-buik oefeningen. Ook ga ik een half uurtje op de hardloop band. Mijn conditie wordt steeds beter.
Ik pak ook wel eens de fiets en ik rijd ook 2 x per week paard.

Ik lees hier vooral dat meiden zoveel minder gaan eten. Het is juist goed als je iedere 2 uur wat eet. Zo blijft je lichaam regelmatig verteren.
Probeer gewoon lekker veel te bewegen en niet te veel tussendoortjes te eten!!

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:21

Poison schreef:

in mijn dieet mag ik wel zure augurken, dus niet zoet zuur jammer genoeg ..........

Ga zo maar eens beginnen.........

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:22

orionneke schreef:
Poison schreef:

Alleen versfruit is goed, van die ingeblikte zooi niet.

Maar heel veel soorten fruit bevatten weer veel suikers, zoals kersen, mag je er dan ook niet teveel van, ook al zijn het natuurlijke suikers.
Tenminste dat is mij altijd verteld

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 15:44

Hier een nieuwe kandidaat!

Ik ben ondertussen 15 kilo afgevallen van 84 naar 69 helaas zijn er weer 3 bijgekomen Verdrietig Dat betekent dat er nog 12 af moeten!

Ben het even kwijt!

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:22

ik doe ook mee!!
vanmorgen woog ik 68 kilo,ben 1.68.
wil er graag 8 kilo vannaf!
wil een half uur per dag sporten,dus crosstrainer,fietsen,buikspieroefeningen,beenspier oefeningen,en gewichtjes.
eet geen snoep meer,maar fruit tussen door.
verder gewoon brood,en warm eten zonder jus.
zal het zo lukken denken jullie?
verder nog tips om het vet van m,n billen en benen af te krijgen??
ze zijn welkom

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 17:27

Suusiej schreef:

Ik lees hier vooral dat meiden zoveel minder gaan eten. Het is juist goed als je iedere 2 uur wat eet. Zo blijft je lichaam regelmatig verteren.
Probeer gewoon lekker veel te bewegen en niet te veel tussendoortjes te eten!!

Niet teveel tussendoortjes maar wel iedere 2 uur wat eten? dat snap ik niet.
iedere 2 uur eten betekend dus zo'n 8x per dag ongeveer, ik neem aan 3 maaltijden en 5 tussendoortjes?
Ik ben vandaag en gisteren weer veel aan t snoepen gister weer tot ik misselijk was en dat zal ik vanavond ook wel zijn Clown
Zucht het lukt me nooit langer dan 5 dagen om weinig te eten... dan krijg ik altijd een vreetkick die minstens een dag duurt.
maar vanaf morgen gebeurt dat niet meer Pling (dat zeg ik nou altijd).
Zucht ik wil zo graag zon figuurtje als bv renate verbaan...

Diana: mijn broeken zijn losser gaan zitten sinds ik stage heb; heel veel lopen Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 18:45

Poison: ik weet van mezelf dat ik het niet volhou als ik helemaal niet meer snoep, maar met het dieet wat ik nu volg mag ik ook gewoon snoepen, ik eet nog gewoon dropjes en in het weekend chocolade Vingers aflikken
Alleen eet ik nu gewoon alles met mate, ik schep bv. niet meer 2x op, en ik eet minder grote stukken vlees en minder vla (vervang ik door Optimel, ook erg lekker!)

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:30

Poison, ik wil je niet de les lezen, helemaal niet mijn situatie gezien, maar ik vermoedt dat je te weinig voedingsstoffen eet (niet zo vreemd gezien je ong 800 cal. per dag eet en heel mager) en te weinig vetten. Onder de 900 calorieën per dag wordt gezien als 'hongeren'. Als je dit dus een tijdje doet, ben je bezig jezelf uit te ondervoeden (hoeft niet met honger zelf te maken te hebben!), waardoor je lichaam automatisch probeert aan voedsel te komen, je hersens dwingen je dus te eten. Ik zou zeggen, denk er eens over na.

Tussendoortjes hoeft niet te betekenen dat het slecht is, je kan 1200 calorieën ook in 8x verdelen of 6x ofzo, ipv drie keer per dag. Lachen

En renate verbaan.. tja, zij is voormalig model. En ik weet niet of ze van zichzelf zo slank is, maar om je uit te hongeren om ook ondergewicht (want dat heeft ze ja) te hebben?

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:39

Girl In The Mirror schreef:
Poison, ik wil je niet de les lezen, helemaal niet mijn situatie gezien, maar ik vermoedt dat je te weinig voedingsstoffen eet (niet zo vreemd gezien je ong 800 cal. per dag eet en heel mager) en te weinig vetten. Onder de 900 calorieën per dag wordt gezien als 'hongeren'. Als je dit dus een tijdje doet, ben je bezig jezelf uit te ondervoeden (hoeft niet met honger zelf te maken te hebben!), waardoor je lichaam automatisch probeert aan voedsel te komen, je hersens dwingen je dus te eten. Ik zou zeggen, denk er eens over na.

Tussendoortjes hoeft niet te betekenen dat het slecht is, je kan 1200 calorieën ook in 8x verdelen of 6x ofzo, ipv drie keer per dag. Lachen

En renate verbaan.. tja, zij is voormalig model. En ik weet niet of ze van zichzelf zo slank is, maar om je uit te hongeren om ook ondergewicht (want dat heeft ze ja) te hebben?

Te weinig voedingstoffen valt misschien wel mee, want als ik zoveel eet als ik wil dan eet ik juist geen fruit en weinig groente, maar alleen maar chocola en koekjes en daar zitten denk ik niet zoveel voedingstoffen in.
Je hebt gelijk hoor dat 800 Kcal te weinig is.
Maar ik vind het zo moeilijk om maat te houden... dus weinig eten vind ik best makkelijk en als ik normaal eet dan denk ik ohhh dit kan dr nog bij en dit ook en dit...
Maar in principe heb je gelijk hoor. Ik ga het dit keer ook ECHT maar dan ook echt proberen om zo'n 1000-1200 Kcal te eten en dan vooral overdag en na het avond eten niks meer, soms een chocolaatje en dan proberen het bij 1 chocolaatje te houden... Haha!

ik voel me zo'n zwakkeling dat ik mezelf niet eens onder controle kan hebben Boos!

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 21:11

Helpt het als je van te voren een schema hebt, dat op 1200 calorieën is afgesteld? Dat je je daar precies aan kunt houden? Want als je de hele tijd bedenkt "wat zal ik nou eens eten" gaan de calorieën veel sneller. En als je je precies aan het schema houdt, voelt het ook veel meer alsof je controle hebt, het helpt echt!
Je hoeft je geen zwakkeling te voelen, het is een natuurlijke reactie, je kan je lichaam wel voor de gek houden, maar je hersens niet.
En met chocola; je hebt, bij de Xenos weet ik zo uit men hoofd, weet niet waar nog meer, van die After Eight chocola, die zit verpakt in kleine pakjes, echt mini chocolaatjes. Daarvan zou je er 1 per dag kunnen nemen, of als je dat te veel vind 1 of 2x per week, van een chocolade reep ben je veel eerder geneigd nog een stukje te nemen, vooral als je het lang uitstelt en er de hele tijd naar verlangt Tong uitsteken