Air up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liannetje86

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 13:54

Mijn bestelling is denk ik vastgelopen in Duitsland :') De podjes hebben het erg gezellig in Hamburg... (zitten ze vanaf donderdag :'))

Sommige pods gaan voor mijn gevoel wel sneller op.. maar met deze ode ik nu ook alweer lang... (perzik volgens mij?)

Hier het voordeel dat de bonuskids nu allemaal een fles hebben en met 3 kids en mezelf kan ik dan ook echt wel leuk bestellen, omdat ze ook vanalles willen proberen (toch de voorkeur Kers, Kola) en ik koop er gewoon vanalles tussendoor wat ze ook proberen, zolang ik die 2 maar elke keer bestel ;)) Wel bespreken we netjes de voorkeuren, maar eigenlijk gaat het best lekker zo... (anders is het zo lastig kiezen :') want had de eerste keer ook meteen 7 smaken meebesteld, maar voordat die dan op zijn (en sommige vallen toch een beetje tegen :S)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 14:00

De mijne zaten daar gezellig met die van jou := Zag dat ze nu bij de douane zijn.

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 15:05

Haha jaah! Die van mij ook... Kunnen ze gezellig samen reizen na de storm....

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 16:41

Ik vind de kers best chemisch :\ Las hier wel dat de kersenpods erg verschillend kunnen zijn. Nou ben benieuwd naar de volgende, eerst deze maar op maken := Tot nu toe vond ik perzik denk ik het lekkerst. Mango-Passievrucht een beetje flauw naar mijn idee. Watermeloen en Grapefruit moet ik nog proberen :)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-22 09:48

Peer is ook lekker! :9

Ik denk dat de split tot nu toe mijn favoriet is, vooral door de vanille. Ik hoop dat er nog meer smaken met vanille komen. Is zo lekker zacht van smaak. In mijn volgende bestelling komt in ieder geval zeker de blauwe bessen smaak.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 17:27

Mijn nieuwe smaakjes zijn binnen. Ik heb nu Orange Passionfruit, extra mandarijn en de Split ijsjes. Die laatste zijn echt heel erg lekker.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 20:38

ik merk wel dat ik eigenlijk veel langer doe met een pod dan die 5 liter. meestal wel een week of langer. en ik drink ongeveer 1 of 2 flessen per dag. en de ene smaak gaat naar mijn idee ook langer mee dan de ander. hebben jullie dat ook? ik had het idee dat mijn sinaasappel vanille bijvoorbeeld veel langer meeging dan mijn framboos citroen

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 20:55

Dat idee heb ik ook wel. Mijn koffie pod lijkt langer mee te gaan dan de watermeloen, die is na een weekje ongeveer al bijna op.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-22 14:36

Ik doe rustig een maand met 1 pod, de smaak wordt uiteindelijk wel veel minder, maar zodra ik nog wat van de smaak kan ruiken, kan ik het ook proeven. Ze moeten uiteraard wel gewoon een indicatie geven en tot die 5 liter heb je gewoon goede smaak.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 09:23

Ik doe er nu ook al langer mee inderdaad. De sinaasappel vanille zit er nu voor de tweede keer al een aantal dagen op. De peer werd sneller minder, maar ik gok dat die in ronde twee ook weer gewoon lekker smaakt. De Kola heb ik gemixte gevoelens over. Aan de ene kant vond ik de smaak best wel oké, maar aan de andere kant wil ik 'm toch niet snel weer op m'n fles zetten. Ik mis de zachtheid van de vanille denk ik. :+

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-22 14:43

Ik heb nu Limoen die ik echt zo weinig aan vindt.... (Snel minder ook voor mijn gevoel); maar dat verschilt echt per smaakje... (perzik doe ik heel lang mee...)

De smaken die ik had gekozen om uit te proberen, zijn ingepikt door de kids :') Dus de volgende keer maar even eerst overleggen.... (volgens mij lag er nog wel ergens 1... maar bewaar die nu maar even voor de volgende keer met de kids.... Kola, Kers, Sinaasappel vanille zijn toch wel de voorkeuren daar...

Moet even kijken of ze per ongeluk ook nog die ene (iets met roos?) hebben laten liggen :') want de limoen is na een weekje toch wel op... Framboos - Citroen was voor mijn gevoel ook sneller op.. maar ga er ook eens op letten!

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-22 09:22

Limoen doe ik echt al heel lang mee! Ik dronk vroeger altijd citroenlimonade en daar lijkt deze heel erg op. Mijn bestelling met nieuwe smaakjes was onderweg, ben vooral heel benieuwd naar de appel!
Zou gister geleverd worden maar ik was net niet thuis, dus vandaag nog een poging!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 16:14

Ik behoor sinds deze week ook tot de Air up familie :wave:
Ik heb er kola, limoen en orange bij besteld en het zal mij benieuwen hoe ze allemaal smaken.
Het enige nadeel is dat ik nu constant naar de wc moet van al dat drinken :')

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 00:31

leuk! er zijn nu ook 2 nieuwe kleuren, donkerblauw en groen :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 09:10

iiSunshine schreef:
leuk! er zijn nu ook 2 nieuwe kleuren, donkerblauw en groen :D

Ik zag het ja, maar die gekleurde flessen vond ik best heftig.
Ik heb de gewone antraciet fles maar dan wel met een roze draaglus *D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 12:03

Ik vind de nieuwe kleurtjes wel lekker fris. Ik heb zelf een transparante fles met een roze draaglus, mijn man heeft de antraciet met een blauwe draaglus.

Ze zouden feitelijk een pod recycling programma moeten opzetten want nu gooi je toch nog wel plastic weg. Zoiets als Lush heeft, je levert vijf lege en schone potten in en je krijgt een gezichtsmaskertje. Bijvoorbeeld tien legen pods inleveren en 1 gratis smaakje naar keuze.

Ik hoop dat ze ooit nog eens een cranberry smaakje gaan krijgen, daar ben ik echt dol op.

Ik ben nu een paar weken verder en zal mijn ervaring eens delen. Ik kreeg al jaren te horen dat ik meer moest drinken. Er zijn dagen geweest dat ik begon met een kopje thee in de ochtend en een glaasje melk bij het diner en dat was het. Dat ik de fles net had kreeg ik met moeite één fles op een dag leeg. Gisteren heb ik er drie leeggedronken.
Ik vind water echt niet lekker maar door de verschillende smaakjes heb ik helemaal niet het idee dat ik water drink. Ik merk wel dat ik iedere fles een andere smaak erop moet doen omdat ik anders steeds meer aan de smaak ga wennen (?) en hem steeds minder proef.
Ik ben er echt heel content mee en ben blij dat ik me door jullie toch heb laten overhalen om het te proberen.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 13:38

Ben absoluut geen watermens en denk er over er eentje te kopen. Waar bestellen jullie de fles en de pods? Zijn er ook winkels of supermarkten die het verkopen?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 13:59

Ik dacht dat je eerst de ene pod moest opmaken omdat hij anders zijn smaak verliest. Hoe bewaren jullie ze dan als je de pods wisselt?

Ik heb besteld op de eigen site van Air up, vanaf een bepaald bedrag betaal je geen verzendkosten. Daar zit je al vrij snel aan en je kunt er ook voor kiezen om een abonnement te nemen op pods zodat je ze iedere 4 weken bezorgd krijgt.

Ik heb gisteren een Sodastream gekocht, dat is helemaal lekker in combinatie met de Air up. *\o/*

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 21:34

truus1957 schreef:
Ben absoluut geen watermens en denk er over er eentje te kopen. Waar bestellen jullie de fles en de pods? Zijn er ook winkels of supermarkten die het verkopen?

Bol.com heeft een start set op de site maar verder is het alleen op de website van Air Up te bestellen.

@Jolien, ik wissel continu. Ik stop de pod weer in het zakje waar hij uit kwam en dat werkt perfect.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 13:02

Jolien87 schreef:
Ik dacht dat je eerst de ene pod moest opmaken omdat hij anders zijn smaak verliest. Hoe bewaren jullie ze dan als je de pods wisselt?

Ik doe ze in een aluminium folietje en dan terug in het hersluitbare zakje. Het folietje gebruik ik dan weer bij de volgende pod om het afval te minimaliseren.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 17:14

Ik heb het zojuist besteld! Ik drink veel te weinig wanneer ik thuis ben. Op het werk wordt om de zoveel tijd thee op mijn bureau gezet maar thuis heb ik dagen dat ik 1 glas drink op een dag.

Ik hoop trouwens dat het smaakt zoals het water als je daar bijvoorbeeld watermeloen in doet. Dan smaakt het water subtiel naar meloen en dan lus ik het wel. :+

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 18:15

Ik heb zojuist code ontvangen voor een gratis pod (3 stuks). Wie wilt 'm? Bij een minimale bestelwaarde van tenminste 1 ander 3-pack Pods.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 23:01

Eigenlijk zouden ze een pod-cover moeten ontwerpen hé? Ik zou hem nog kopen ook, haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-22 23:25

Celebi schreef:
Jolien87 schreef:

Ik doe ze in een aluminium folietje en dan terug in het hersluitbare zakje. Het folietje gebruik ik dan weer bij de volgende pod om het afval te minimaliseren.

Ooh! En ik maar denken dat ik eerst de ene moest opmaken voor ik een ander smaakje kon gebruiken. :')
Ik heb de smaak direct gewisseld van lime naar orangeine. Ook heel lekker!

Liannetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 14:33

pimaude schreef:
Eigenlijk zouden ze een pod-cover moeten ontwerpen hé? Ik zou hem nog kopen ook, haha!

Die bestaat toch? :o

Die hadden ze eerst wel, ik heb de mijne al lang en toen heb ik die er meteen bijbesteld dat ik kon wisselen... Zie nu dat ze weg zijn van de site...

Nog erger, ik heb hem ooit in een tas gegooid en eigenlijk nooit gebruikt omdat ik niet zo veel wissel... maar dacht toen "dat is handig om erbij te hebben" :')

Pod Case... zo heette die... 9,95 dus heb er maar 1 gekocht toen :o