[FOTO] Show jouw maaltijd!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prugelpiet

Berichten: 12618
Geregistreerd: 20-01-12

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:23

Hoe kan je nou koken zonder kruiden... :') wij hebben 2 lades vol met kruiden :D

Mijn papa is aan het afvallen dmv minder koolhydraten en vet eten, dus dat betekent bijna geen pasta meer -O- vet aten we toch al niet thuis, dus daar mis ik niks aan, maar ik ben gék op pasta. Helaas, het is niet anders, apart koken werkt niet want her hangt er maar even van af wie hier kookt.

Ik had vandaag een ontzettend lekker stukje zalm, maar ik ben weer vergeten een foto te maken :')
Het kwam uit de oven, in folie, met allemaal lekkere kruiden :D

melanie0906

Berichten: 1156
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:34

Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet waar je zin in hebt en dan iets koopt een hap neemt en dan denkt nee echt geen zin in?

Had ik daarstraks hmm sushi ja lekker. Neem een hap hmm toch geen zin in dus 3 of 4 stukjes op en toen weggegooid...

xZiva_

Berichten: 3997
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:36

Sushi weggooien? :oo

Hier frietjes met een goed gekruide kippenpoot :))

Maanlicht

Berichten: 6856
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:43

Ik vind het echt vreselijk om eten weg te gooien.

Maar ik ken het gevoel wel ja. Die zalm in folie ga ik binnenkort ook weer eens maken, is super lekker!

Nicje87

Berichten: 9870
Geregistreerd: 26-06-06

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 22:51

Vandaag wrap met kidney bonen, maïs paprika en gehakt en kaas gemaakt. Heb er geen foto van gemaakt.

JudithO

Berichten: 7121
Geregistreerd: 10-11-06
Woonplaats: Cantal, Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 01:28

JudithO schreef:
Gisteravond hier zelfgemaakte nasi goreng met zelfgemaakte foe yong hai. Lekker, en gelijk genoeg voor 3 avonden (ik ben alleen).


En nog een foto (had de helft al op toen ik ineens weer aan dit topic dacht):

Afbeelding

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 07:43

Mijn ontbijt <3

Afbeelding

secricible

Berichten: 25736
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 07:46

<3 <3 <3 <3

Mijn ontbijt is altijd hetzelfde: magere kwark met een beetje vanillekwark er in en wat cruesli. En nu het zomerfruit weer komt gaat er granaatappel of aardbei doorheen. Straks ook nog andere rode vruchten.

kwita

Berichten: 6543
Geregistreerd: 14-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:25

melanie0906 schreef:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet waar je zin in hebt en dan iets koopt een hap neemt en dan denkt nee echt geen zin in?

Had ik daarstraks hmm sushi ja lekker. Neem een hap hmm toch geen zin in dus 3 of 4 stukjes op en toen weggegooid...


Oke, geen zin maar dan kun je het toch bewaren voor later?
weggooien is toch zonde afgezien van hoeveel mensen er dan echt geen eten hebben! :o

EdkingEnzo

Berichten: 3474
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 14:57

Wat een geweldig topic. Ik hou van eten <3
Af en toe maak ik wat foto's van het eten als ik het heul lekker vind. Zal het vaker doen!

Zelf gemaakte burger van gehakt. Kaas, tomaat, augurk, lente ui, sla, bacon, hamburger saus en ik vergeet vast nog wat.
Eigen gemaakte patat
Afbeelding

In een restaurant, I love this! <3 pasta met truffelroomsaus, spinazie, ossenhaas, rucola en parmezaanse kaas <3
Afbeelding

Ook zo lekker.. Verse zalm van mijn vader in bladerdeeg, met daar in een soort sausje van room, lente ui, tomaat en soms stukjes garnaal. Pasta met knoflook, olie, tomaat en basilcum en een saus over de zalm van room met dille.
Afbeelding

Mama's recept <3 pasta met roomsaus (zout, peper) en lente ui. Dikke stukken ossehaas, veel parmezaanse kaas en rucola!
Afbeelding

Ossenhaas in bladerdeeg met een eigen gemaakte rode wijn saus en eigen gemaakte patat! <3
Afbeelding

En dan mijn zondag lunch die ik vrijwel elke week maak met mijn vriend. Op de foto was het een hele maar meestal een half stokbrood uit de oven, kaas, ham (of bacon), komkommer, tomaat, gekookt ei, lente ui, bieslook, peper en zout en een beetje mayonaise. Jammie
Afbeelding


Nu heb ik honger :')
Ik ga weer verder kijken naar jullie lekkere recepten!

GeneralFlynn

Berichten: 15289
Geregistreerd: 24-03-05

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:05

Mijn avondeten van gisteren.
Rijstepap met bruine suiker en roomboter. Hmmmmmmmmmm.
Afbeelding

venivedivici

Berichten: 726
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Goirle

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 15:13

Mijn lunch 3 manderijnen.
Mijn honger is niet te stoppen door dit topic! :')

01San

Berichten: 18772
Geregistreerd: 08-07-10
Woonplaats: Voorne-putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 16:45

Mijn avondeten van vandaag. ( vandaag vroeg eten)
Sla , krootjes en eitjes van onze eigen kippen.


Afbeelding

jesss_amigo

Berichten: 1814
Geregistreerd: 26-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:15

EdkingEnzo schreef:
Wat een geweldig topic. Ik hou van eten <3
Af en toe maak ik wat foto's van het eten als ik het heul lekker vind. Zal het vaker doen!

Zelf gemaakte burger van gehakt. Kaas, tomaat, augurk, lente ui, sla, bacon, hamburger saus en ik vergeet vast nog wat.
Eigen gemaakte patat
[ [url=m/IHbbys.jpg]Afbeelding[/url] ]

In een restaurant, I love this! <3 pasta met truffelroomsaus, spinazie, ossenhaas, rucola en parmezaanse kaas <3
[ [url=m/i6TJlP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook zo lekker.. Verse zalm van mijn vader in bladerdeeg, met daar in een soort sausje van room, lente ui, tomaat en soms stukjes garnaal. Pasta met knoflook, olie, tomaat en basilcum en een saus over de zalm van room met dille.
[ [url=m/ulSm6h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mama's recept <3 pasta met roomsaus (zout, peper) en lente ui. Dikke stukken ossehaas, veel parmezaanse kaas en rucola!
[ [url=m/c9YJl5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ossenhaas in bladerdeeg met een eigen gemaakte rode wijn saus en eigen gemaakte patat! <3
[ [url=m/BFqpAB.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan mijn zondag lunch die ik vrijwel elke week maak met mijn vriend. Op de foto was het een hele maar meestal een half stokbrood uit de oven, kaas, ham (of bacon), komkommer, tomaat, gekookt ei, lente ui, bieslook, peper en zout en een beetje mayonaise. Jammie
[ [url=m/J7n41m.jpg]Afbeelding[/url] ]


Nu heb ik honger :')
Ik ga weer verder kijken naar jullie lekkere recepten!


Ohh nummer 2 en 4 lijken mij erg lekker!

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 17:30

Die late night snack op de vorige pagina ziet er lekker(en gezond :)) ) uit!

@ Prugelpiet: kun je dan niet de pasta apart houden van de saus? Ik eet ook meer pasta (in verhouding) dan mijn vriend en op die manier kun je gewoon per persoon de hoeveelheid opscheppen die je wilt/mag.

De rest ziet er trouwens ook lekker uit :9

Gisteravond weer vergeten foto's te maken. We aten rijst met paella-kruiden, gamba's, courgette, spinazie en tomaat. Vanavond wordt het diepvriespizza, dus niet echt foto-waardig :')

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:32

Spaghetti met stoofvlees, broccoli en wat Parmezaanse kaas.

Afbeelding

Miesemuisje

Berichten: 3100
Geregistreerd: 14-01-10
Woonplaats: Hengelo (O)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:33

Wij eten macaroni vanavond :)

Afbeelding

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:39

Mijn alltime favourite! Aardappels met rode bietjes <3 en een gehaktbal. En omdat de jus dit keer extreem lekker was, nog een extra bord aardappels gehad met lekker veel jus en een dot mayo, gewoon omdat het kan <3


Afbeelding

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 18:56

Verse pasta met garnaaltjes, courgette en paprika :9 Afbeelding

WildChild

Berichten: 2520
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:19

Stoofvleeees <3 <3

En ziet er lekker uit iedereen, ook jouw pasta met ossenhaas EdKing :). Wel luxe producten!

Wij aten vandaag een pita met pulled pork en coleslaw, ik vond het verrassend lekker:

Afbeelding

Edit: Oh Leffroi, dat was vroeger ook altijd mijn lievelingseten! Ik ben daarna wat minder Hollands gaan eten maar dit moet ik nog eens maken.

EdkingEnzo

Berichten: 3474
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:33

Haha ik heb het 'geluk' dat ik nog thuis eet en woon. Mag nog even gebruik maken van de luxe :D

Vanavond iets minder luxe haha! Wel lekker

Spinazie, aardappel, creme fraiche, gehaktbal en een klein stukje kip. En een eitje :)Afbeelding

Anoniem

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:45

Hier vandaag Wraps gehad met een vulling van half om half gehakt, mexicaanse groentenmix, mexicaanse kruiden en wat sla!
helaas geen foto kunnen maken omdat ik met meerdere dingen tegelijk bezig was

mariskalaan
Berichten: 843
Geregistreerd: 14-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:23

Ben een stille volger hier. Ziet er allemaal erg lekker uit! Is t mogelijk dat er recepten bij gezet kunnen worden? Lijkt mij namelijk lekker om na te maken :9

Abracadabra9

Berichten: 5006
Geregistreerd: 23-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:25

Die zijn vast wel via PB opvraagbaar denk ik Mariska :D (Persoonlijk is het mij te veel werk steeds het hele recept uit te typen, misschien vinden jullie het wel helemaal niks wat ik in elkaar flans.. Echte hoogstandjes zijn het bij mij namelijk niet :') )

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: [FOTO] Show jouw maaltijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 21:14

Mijn eten van net:
Macaroni met verse spinazie, ui, bieslook, roomkaas en tomaatjes. En zalm.

Afbeelding