Hier in de familie waren mijn neven etc. er snel bij zegmaar, dan krijg je natuurlijk constant de vraag wanneer de kindjes komen, nou ik weet niet of ik er wel wil eigenlijk haha. Als ik erbij bezoek gaan voor even dan gaat wel en die kunnen we leuk zijn, maar daar houdt het ook op.Gebruiken jullie iets ter in de plaats van kaas? Dat is het enige wat ik nog echt graag en regelmatig eet (op een pizza, boterham, op een ovenschotel,..), maar zou het toch graag willen proberen vervangen door iets anders, dat ook goed smaakt
. Probleem is ook dat er zoveel kaassoorten zijn, de een past al beter bij een gerecht dan het andere, dus dan zou je akl verschillende vervangers nodig hebben zegmaar. Heb iig nog nooit vegan kaas gezien in de winkel, misschien dat ze dat wel ergens gewoon verkopen?
Te koop bij Ekoplaza maar ook enkele Jumbo's hebben het (misschien nog wel meer supermarkten).

Ik weet niet waar dat aan ligt.... Vind dat zeer vervelend.
Zij is erachter gekomen door een allergietest bij de dermatoloog. Maargoed, m'n zusje had ook standaard zo'n clownsmond toen ze klein was. Geen chocola = geen clownsbekkie. Matig chocola = kapotte mondhoeken. Redelijke hoeveelheid chocola = clownsmond.