Het Wedstrijd Topic Voor Misbaksels!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Welk recept?

Recept 1
50 (34%)
Recept 2
16 (11%)
Recept 3
77 (53%)

Totaal aantal stemmen: 143

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:36

_Forgetten schreef:
Citaat:
Deelnemers
Boktnaam - Foto's in kliklinkje.
-
-xleandrosx
-

Jury
Liliekska
M_D_H
BeSen
_Forgetten
mariska_YeDo
juultje353

Extra informatie
-Het recept is de mango-charlotte taart
-Uiterste inleverdatum 26 april

Fearlien

Re: Het Wedstrijd Topic Voor Misbaksels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:37

Leandros, het is een beetje de bedoeling dat je je naam pas neerzet als je de foto's hebt ;) Anders heb je dat heel veel mensen het toch niet doen.

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 21:38

Oké..... Foutje, niet goed begrepen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 09:21

_Forgetten schreef:
M_D_H schreef:
Er heeft iemand trouwens al 2 keer gevraagd of we nog een jury zoeken.
Naar mijn idee niet. Maar ik weet niet hoe de rest er over denkt :)

Dan zou ik doen dat elke keer als iemand jurylid wil zijn dat die de volgende ronde mag en dat degene die het vaakst jury/langst achter elkaar jury is geweest eruit? Lijkt mij wel zo eerlijk. En dat we dan een max van 6 juryleden aanhouden.

Daar ben ik het eigenlijk niet zo mee eens :o

De reden dat ik jury wilde worden is omdat ik niet de mogelijkheid heb om te bakken, als ik dan als jury zou moeten stoppen dan zou voor mijn deze leuke wedstrijd ook meteen ten einde zijn. Dit omdat ik dan op geen enkele manier meer kan mee doen.
Dan zou ik alleen nog maar een meelezen zijn en persoonlijk zou ik dat toch minder vinden :o.

Ik wil dus eigenlijk gewoon jury blijven :)

Misschien dat anderen geen problemen hebben met rouleren, maar ik eigenlijk wel :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:01

Nou sorry hoor maar dan kan je de volgende ronde toch weer mee doen, dus omdat jij niet mee kan bakken mogen de anderen die graag jury willen zijn geen jury zijn? Dat is gewoon mensen buiten sluiten en dat is niet netjes en gewoon egoïstisch in mijn ogen :)
Ik ben dus voor rouleren ;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:06

Wat is er zo leuk aan jury zijn? Bakken, dat is leuk. :D

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:26

Yonker schreef:
Nou sorry hoor maar dan kan je de volgende ronde toch weer mee doen, dus omdat jij niet mee kan bakken mogen de anderen die graag jury willen zijn geen jury zijn? Dat is gewoon mensen buiten sluiten en dat is niet netjes en gewoon egoïstisch in mijn ogen :)
Ik ben dus voor rouleren ;)

Hoho...
Nu leg je mij woorden in de mond die ik niet gezegt heb... Ik sluit geen mensen buiten en ik ben niet egoïstisch. Als je goed had gelezen dan had je gelezen Hoe ik het bedoelde... en dan had je niet in nodig tekeer hoeven gaan. Jammer hoor!
Overigens is mijn wil ook geen wet dus het is ook nergens voor nodig om meteen zo te reageren.

ik bedoel dat als andere juryleden wel willen rouleren en het ene moment willen bakken en het andere moment niet. Dan is het probleem toch opgelost? Kan ik jury blijven (de enige manier waarop ik toch kan deelnemen aan de wedstrijden) en dan rouleren de anderen?

waarom zou ik niet op de enige manier mee mogen doen waarop ik mee kan doen??
is dat niet egoïstisch en mensen buitensluiten?
vraag je zelf dat eens af voor ze op zo'n toon tegen mij te keer gaat :)

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:29

Ik vind het rouleren goed! Als we dan 1 rouleerlijst maken en dan steeds doorwisselen? Dan ga ik er dus hierna uit en sluit ik achteraan de rouleerlijst, daarna M_D_H dan BeSen etc.
Jury deze ronde:
Liliekska
M_D_H
BeSen
_Forgetten
mariska_YeDo
juultje353
Rouleerlijst:

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:33

Ja ik ben het daar gewoon nog steeds niet mee eens en wordt dan uitgesloten van deelname van de wedstrijd.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:34

Overigens zou de rouleerlijst op deze manier niet kloppen.
Forgetten en BeSen zijn er deze ronde pas ingekomen terwijl voor de rest dit al de tweede ronde wordt :) :o

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:35

Ik vind het ook best wel egoïstisch eigenlijk. Alle andere mensen willen ook graag jury zijn die krijgen dan geen kans omdat jij vindt dat je dat recht hebt? Er zijn vast meer mensen die niet kunnen bakken en ook gewoon meelezen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:38

Ik ben niet de enige jury he...
En ik zou het fijn vinden als jullie zouden lezen.
Als andere juryleden wel willen rouleren.
Deze ronde wilde er ook 2 jury's meebakken.
Dan kan er toch met die jury's gerouleerd worden?

Waarom zou je mij moeten uitsluiten van deelname?
Er is een rede dat ik meteen heb geroepen dat ik wel jury wilde zijn.
Leuk dat anderen dat ook willen, maar misschien is er wel een andere manier om dit op te lossen zonder mij meteen uit te sluiten.
Want dat is pas buitensluiten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:40

Ik bedoel te zeggen dat als er veel mensen jury willen zijn het wel het eerlijkste is als de mensen die er het langste in zitten eruit te halen, als er dan nog plek over is kan je er toch weer bij. Maar iemand een ronde laten wachten omdat jij niet mee kan bakken is niet eerlijk ;) Dan kijk je toch een ronde gewoon mee, snap het probleem echt niet. Jij zegt ben het er niet mee eens want IK kan niet meebakken dus dan kan IK niet meedoen. En die andere mensen dan die ook niet mee kunnen bakken en jury willen zijn kunnen nu niet mee doen omdat JIJ jury wil zijn. ;)
En jij wordt niet buiten gesloten doe me een lol zeg jij bent al 2 keer jury.... En je mag heus nog wel vaker jury zijn het wil toch niet zeggen dat je niet meer jury mag zijn.. Jeetje zeg.

Ik ga wss volgend weekend bakken :) Vandaag eerst een brownie want vriendlief is jarig en denk niet dat ik met deze taart aan moet komen dan :')

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:40

Ik vind dat gewoon iedereen moet rouleren maar dat is mijn mening. Dan doe je een paar rondes niet mee is dat nou zo erg?

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:42

Ik twijfel nog of ik mee ga bakken, 12 april ga ik een weekje naar Engeland met school en ik weet niet of ik daarna nog tijd heb om te bakken. Daarvoor lukt iig niet meer.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:45

Jij hebt het over buitensluiten.
Waarbij ik aangeef dat het ook buitensluiten is als je mij uit sluit van deelname.

Ik heb geen zin om een ronde mee te kijken. Ik heb mij meteen opgegeven als jury en ik heb ook steeds aangegeven dat ik jury wilde blijven.
Als andere willen rouleren, prima... maar ik wil dat niet. Dat mag toch?

Tot nu toe zijn er 2 mensen geweest die hebben aangegeven dat ze niet kunnen bakken.
Die 2 zijn ook allebei jury :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:46

Melisssx schreef:
Ik vind dat gewoon iedereen moet rouleren maar dat is mijn mening. Dan doe je een paar rondes niet mee is dat nou zo erg?

Ja dat vind ik erg ja...
Want ik vind het wel leuk om actief deel te nemen aan de wedstrijd op een manier zoals dat het mij lukt.
Is dat nou zo moeilijk om te begrijpen?

Maar goed laat maar weer...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:47

Ik vind ook dat iedereen moet rouleren... Ik heb een soort van hetzelfde probleem maar rouleer ook gewoon.. En je doet dan 2 of 3 rondjes niet mee en daarna weer 6 keer wel!
Zo dan, (Jury's die willen bakken mogen hun naam op de rouleerlijst plaatsen ;) )
Jury deze ronde:
Liliekska
M_D_H
mariska_YeDo
juultje353
BeSen
_Forgetten
Rouleerlijst:

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:51

Ik heb ook bijna geen tijd dus zal ook niet altijd meedoen. Mag ik dan ook vast op de jurylijst staan? :')

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:52

Laten we maar gewoon doen wat de meeste zeggen. Als de rest zegt dat jij gewoon mag blijven staan dan doen we dat maar als de rest het met mij eens is vind ik ook dat jij je aan moet passen.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:53

M_D_H schreef:
Waarbij ik aangeef dat het ook buitensluiten is als je mij uit sluit van deelname.

Ik heb geen zin om een ronde mee te kijken. Ik heb mij meteen opgegeven als jury en ik heb ook steeds aangegeven dat ik jury wilde blijven.

Tot nu toe zijn er 2 mensen geweest die hebben aangegeven dat ze niet kunnen bakken.

Hoezo word jij dan buitengesloten? De kans om mee te bakken wordt je in principe niet ontnomen...

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:54

Ik vind dat jij ook gewoon moet rouleren eerlijk gezegd..

Melisssx, je mag je naam gewoon aanvullen op de rouleerlijst hoor!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:56

Ik ben gewoon heel erg teleurgesteld hierin.
Daarom reageer ik ook wat fel, maar ik dacht gewoon dat ik wel jury zou kunnen blijven :o.

Want, het is een bakwedstrijd... Wie verwacht nou dat iedereen jury wilt zijn :').

Ik vind het gewoon heel erg jammer omdat ik wel actief wilde deelnemen maar dit de enige manier is voor mij.

Maar goed. Als iedereen wil dat we rouleren dan moet ik mij daar maar bij neerleggen en hopen dat ik nog eens terug de jury in kan...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:57

Destination schreef:
M_D_H schreef:

Hoezo word jij dan buitengesloten? De kans om mee te bakken wordt je in principe niet ontnomen...

Tuurlijk wel. Als je van te voren weet dat iemand niet kan bakken. En je zet diegene uit de jury dan ontneem je diegene toch de kans om deel te nemen aan de wedstrijd?

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:57

We zetten je niet uit de jury...