_Forgetten schreef:Citaat:Deelnemers
Boktnaam - Foto's in kliklinkje.
-
-xleandrosx
-
Jury
Liliekska
M_D_H
BeSen
_Forgetten
mariska_YeDo
juultje353
Extra informatie
-Het recept is de mango-charlotte taart
-Uiterste inleverdatum 26 april
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Forgetten schreef:Citaat:Deelnemers
Boktnaam - Foto's in kliklinkje.
-
-xleandrosx
-
Jury
Liliekska
M_D_H
BeSen
_Forgetten
mariska_YeDo
juultje353
Extra informatie
-Het recept is de mango-charlotte taart
-Uiterste inleverdatum 26 april
_Forgetten schreef:M_D_H schreef:Er heeft iemand trouwens al 2 keer gevraagd of we nog een jury zoeken.
Naar mijn idee niet. Maar ik weet niet hoe de rest er over denkt
Dan zou ik doen dat elke keer als iemand jurylid wil zijn dat die de volgende ronde mag en dat degene die het vaakst jury/langst achter elkaar jury is geweest eruit? Lijkt mij wel zo eerlijk. En dat we dan een max van 6 juryleden aanhouden.
Yonker schreef:Nou sorry hoor maar dan kan je de volgende ronde toch weer mee doen, dus omdat jij niet mee kan bakken mogen de anderen die graag jury willen zijn geen jury zijn? Dat is gewoon mensen buiten sluiten en dat is niet netjes en gewoon egoïstisch in mijn ogen![]()
Ik ben dus voor rouleren
Melisssx schreef:Ik vind dat gewoon iedereen moet rouleren maar dat is mijn mening. Dan doe je een paar rondes niet mee is dat nou zo erg?
M_D_H schreef:Jij hebt het over buitensluiten.
Waarbij ik aangeef dat het ook buitensluiten is als je mij uit sluit van deelname.
Ik heb geen zin om een ronde mee te kijken. Ik heb mij meteen opgegeven als jury en ik heb ook steeds aangegeven dat ik jury wilde blijven.
Als andere willen rouleren, prima... maar ik wil dat niet. Dat mag toch?
Tot nu toe zijn er 2 mensen geweest die hebben aangegeven dat ze niet kunnen bakken.
Die 2 zijn ook allebei jury
Destination schreef:M_D_H schreef:Jij hebt het over buitensluiten.
Waarbij ik aangeef dat het ook buitensluiten is als je mij uit sluit van deelname.
Ik heb geen zin om een ronde mee te kijken. Ik heb mij meteen opgegeven als jury en ik heb ook steeds aangegeven dat ik jury wilde blijven.
Als andere willen rouleren, prima... maar ik wil dat niet. Dat mag toch?
Tot nu toe zijn er 2 mensen geweest die hebben aangegeven dat ze niet kunnen bakken.
Die 2 zijn ook allebei jury
Hoezo word jij dan buitengesloten? De kans om mee te bakken wordt je in principe niet ontnomen...