MZorro schreef:Ik ben vanaf januari opnieuw gestart met actief bodieboost en dus de hele week gezond en 2 lekker dingen per week. Ik probeer zoveel mogelijk suikervrij te eten, maar weet wel dat in mijn vleesvervangers en mayo nog suiker zit. Ook de honing die ik 's ochtends door mijn yoghurt doe is natuurlijk ook suiker.
Als ik ga beginnen met de 40 dagen zonder suiker challenge, dan skip ik de honing in mijn yoghurt en koop ik mayo zonder toegevoegde suikers!
Hebben jullie tips voor het eten van vleesvervangers zonder suiker? Of kennen jullie toevallig een merk wat geen suiker bij de vleesvervangers stopt? Of wordt het dan gewoon een visje bij het avondeten?
Als ik suikervrij ga eten, ga ik dit combineren met bodieboost. De 2 jokers per week moet ik dan alleen even vervangen door twee dingen die ik zelf gemaakt heb waar geen suiker in zit, dus daar ga ik dan lekker mee experimenteren!
Ipv honing door je yoghurt kan je ook agavesiroop er doorheen doen, is een beetje hetzelfde maar dan zondet suiker.

Meerdere smaken zijn er ook beschikbaar geloof ik. 
Wel met wat suiker(vervangers)