phormicola schreef:Ik wacht wel tot valtaf het weer doet.Ik ook niet, maar ik zou niet weten wat ik anders moet gebruiken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:Tot nu toe:
O: 2 volkorenboterhammen
B: 5 km fietsen
T: Eierkoek
L: 3 volkorenboterhammen, appel
B: 5 km fietsen, 20 minuten met de hond uit
T: volkorenboterham, stukje chocola
B: mijn 15-minuten 'workout'
Planning:
A:2 of 3 volkorenboterhammen2 volkorenboterhammen met een gebakken ei, banaan (warm eten lukt vandaag even niet)
B: uur paardrijden (springen)
T: 1 volkoren boterham en een appel
danoesje schreef:Eskegirl, lekker gebakken eitjes. Ik hou er echt zooo van! Als je echt wat wilt veranderen zou ik kijken of je wat minder gewoon brood kunt eten en wat meer groente, maar dat vond je lastig geloof ik? Er mag ook best wat fruit bij of evt gedroogd fruit of een soepje? Oh zie dat je dat zelf al stuurde
Als je toch niet lekker bent, maak je er toch mooi een balansdagje van? Geeft niks hoor!
Judith_ schreef:Bhris wat klinkt die veggie take out heerlijk! Ik ben heel hard aan het duimen dat ik met stage in Gent terecht kom, maar dit is alleen maar extra reden.![]()
Wat betreft al die eetboeken, ik vind ze vreselijk interessant. Iedereen kijkt op een andere manier tegen eten aan en dat vind ik (net als dit topic) leuk om te lezen. Maar ik probeer vooral uit te vinden wat goed bij mij past.
Lijstje van gister:
O: Pannenkoekjes met eiwit van 2 eieren, 1 banaan en 2,5 eetlepel havermout.
L: 3 speltboterhammen, 1 met hummus, 1 met pindakaas en 1 met Surinaamse eiersalade.
T1: Pitjes van een 1/2 granaatappel + 2 eetlepels sojayoghurt.
T2: Eiwitshake
D: Potje van zwarte bonen, oogjesbonen, courgette, mais, paprika, ui, restje paddenstoelen, beetje ananas.
T: 2 oreo's en een handje naturel chips.
B: 25 min blogilatis en shred with weights level 1