Effe wat anders, weet een van jullie een duidelijke How To van Mario Bross?
Ik ben die op Pinterest wel eens tegen gekomen, maar dan zal ik even moeten zoeken om die te vinden. Luigi heb ik ook voorbij zien komen.
Patriciavt
Geplaatst: 13-12-12 23:48
Oei meggiemeg die cc's zien er héél smakelijk uit
Cabelona je paardentaart is leuk geworden!! Wel beetje kalig, maar paardje is goed gelukt!! Die how-to is erg leuk, heb hem zelf ook een keer gebruikt bij een paardentaart!!
Claudia, erg leuk je Cars-taart! Vind hem goed gelukt!! En wat naar van je schouder.. Dat is echt niet fijn met taarten maken
Jolien! Je cc's en koekjes zien er goed uit!!! Echt onwijs leuk Koekjes versieren met RI wil ik ook zo graag nog een keer doen
Och Claudia wat een lief geboorte-taartje
Roosje, je sinterklaastaart is goed gelukt!! Leuke puzzelplaat!
Ohh Diva Die baby Volg al jouw taarten op FB hihi!! Vond die foto van dat meisje die in de oogschaduw hapt ook zo lief Erg mooie taarten!!
immii_clarr wat een enorme sinterklaastaart Ontzettend leuk geworden, wat vond je familie ervan?
Hier ook regelmatig inspiratie van google hoor
Och spikkelfire, gespoten kerstboomtjes wat een superleuk idee!!! Onwijs leuke cuppies!!
Purkii wat een onwijs lief gebaar naar je collega zeg!! Taartje is ontzettend leuk!
OMG Jolien Die kitkat/m&m taart Je hebt er echt mooie foto's van gemaakt!
Purkii leuke tietentaart
Ohhh Monique, je taart is gaaf!! Ik hou echt van die stijl! Alles past zo mooi bij elkaar!!! Zo'n taart zou ik ook wel willen krijgen!!
Diva die witte taart met zwarte decoraties is ook echt prachtig! Liet em toevallig van de week aan vriendje zien, die vond hem ook heel chique!! Ik heb alleen een bloemvorm van 15 cm, maar die grotere gaat er ook zeker komen! *ga sowieso uitbreiden met bakvormen hihi* Heb je die decoratie bovenop ook zelf gemaakt??? Hoe??
Ohhh en bijna operatie!! Wat spannend!!! Die narcose vind ik nooit zo, ik wil het graag meemaken en dan ben ik al weg Wel een keer gehad dat ze een of ander te vroeg/te snel inspoten, toen verlamde alles - incl ademhalingsspieren - en was ik nog niet weg Dat was eng maar duurde gelukkig niet heel lang.. Ze hebben ook nog ander wolkig spul, dat kreeg ik met het zetten van de zenuwblocks, dát is lekker En een behoorlijk shot morfine/ketanest is ook heel bijzonder Heel veel sterkte, ik hoop dat het allemaal lukt en dat je van je klachten af komt!!!!
Omg Claudia Die k*ttaart is geweldig haha!!! Wat een lol zal je gehad hebben met maken!!
Diva, leuke woordspeling Een vluggertje met een k*ttaart
Zo, ben weer beetje bij
Hier dus rare periode gehad... Veel gedoe met mijn poot. Ze hebben weer 2 platen en 8 schroeven erbij 'gepropt', zit nu op 3 platen en 17 schroeven in één voet En dood bot en losse botfragmenten verwijderd. Mijn gewricht hebben ze vast gezet. Maar sinds 6 dagen loop ik - met loopgips - nagenoeg pijnloos!! Dus dat is heel positief! Dinsdag gaat mn gips eraf, spannend, ben zo benieuwd hoe het dan voelt!! Dit zit er allemaal in mijn voet http://i757.photobucket.com/albums/xx21 ... 141947.jpg
En taarten.... Dat trok vanzelf weer aan *had opdrachtenstop aangekondigd * Dus dat was wel heel leuk!! Geen idee wat ik hier wel en niet heb laten zien, dus hierbij een rijtje met taarten
K3 taart, met kroontje
Nog een K3 taart, bijna hetzelfde (was de vraag) maar dan met ander plaatje
Pensioentaart voor receptioniste op mn werk
Details
Geboortetaartje *érg jammer van dat kleine deukje bij de naam... Je zag het bijna niet maar op de foto natuurlijk wel *
Spoedtaartje, bloemenbak (in 3 uur tijd vanaf biscuit bakken tot dit)
Wijnfles
Zwembad voor opa *met oud zeikwijf met badmuts erbij*
Haar-taart (was voor meisje die een hersentumor heeft gehad, door bestraling had ze op een stuk geen haar meer en dat is geopereerd waardoor ze weer haar had, haargrens is verschoven)
Zwangere buik taartje met blauwe botercreme en roze frambozen vulling
Verjaardagstaartje
Volgens mij ben ik zo dan wel weer up to date
Heb ook nog een taart gemaakt voor Icing Smiles, een vrijwilligersproject. Die taart kan ik alleen niet openbaar zetten ivm privacy, wie em wil zien, kan via pb
De bovenkant van de bruidstaart heb ik ook zelf gemaakt. De broche komt uit de mold van Karen Davies en de blaadjes heb ik gemaakt met cellshapes. Schrijf je dat zo??? Voor de eerste keer en viel me niet tegen.
Patricia wat een mooie taarten allemaal zeg, en wat betreft m'n sinterklaastaart, Iedereen vond hem supergoed gelukt en lekker! Had speculaaskruiden door t biscuit, en gevuld met slagroom/chocolade vulling, was erg lekker