Morgen mn paard naar een andere stal verhuizen, weekend wordt weer rete druk...blij als de werkweek weer begint
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tot een half jaartje geleden, ik was in Aken en ging daar uiteten en kreeg standaard een salade erbij, er zat echt een hele lekkere dressing over, geloof honing/mosterd. Ik nam eerst een hapje uit beleefdheid en toen dacht ik: huh, hoe kan dit zo lekker zijn.
Sindsdien probeer ik meer sla te eten maar wat het echt voor mij maakt is toch de dressing, die is wel erg belangrijk. Wel steeds met kropsla of ijsbergsla, vind rucola nog steeds niet lekker, het heeft echt een sterke smaak die ik nog steeds niet echt kan waarderen. Wie weet komt dat nog.
) en hopelijk gaat het morgen inderdaad wat beter met gezond eten voor ons allemaal. ^^ 
maar daar gaan we hopelijk vandaag weer wat aan doen!
(wat duurt een week dan lang he!! ik heb nl maar een keer in de week les) en dan het weekend in.
en we hebben het certificaat maar mooi op zak
ik train ook met mn hondje, maar dan behendigheid!
Gelukt! 

Ben weer eens blij opgestaan, ga vandaag denk ik maar bloemetjes sturen naar de mensen in mijn omgeving die slachtoffer zijn geworden van mijn hormonen 

het was vooral erg leuk om te zien hoe hij het allemaal zo snel oppakte! 

..
)Mri schreef:ik probeer alle dingen die de stoelgang bevoorderen zo veel mogelijk te vermijden
Pruimen laat ik dus echt staat

http://www.gezondenzo.net/nieuw-gezond- ... t-pruimen/ Mri schreef:ze zijn wel gezond, heb het 1 keer gegeten en daarna was ik er klaar mee.
Mijn stoelgang is (simpel gezegd) al behoorlijk goed (toch minimaal 2 keer smorgens en 1 keer smiddags) dat ik echt niet blij wordt van "stimulerende etenswaren".

Toess schreef:Mri, ik had het eerder deze week ook in mijn hoofd om voor vanavond een salade te maken (vriend komt eten) maar nu het weer kouder is en wat grauwer buiten heb ik er ook geen zin meer in..
dan ben ik niet de enige die vanwege het weer geen trek heeft in bepaalde dingen