Hahaha ja, ik wil ook zien hoe ze eruit zien als ik zelfrijzend bakmeel gebruik ipv bloem. Want als je van die pakken van Dr. Oetker gebruikte kwamen ze toch iets luchtiger uit de oven. Er zaten wat meer luchtgaatjes in als je snapt wat ik bedoel. Nog steeds wel smeuïg maar iets luchtiger. Maar oké, ik ben al bijna overtuigd door jullie dat dat niet de 'echte' brownies zijn. Brownies horen klef te zijn.
Niet echt voor de die-hard baksters misschien, maar ik zag in de advertentie van de Lidl gisteren in de krant Cupcakes bakpakketten staan en er stond cheesecake smaak bij, dat klinkt toch wel errug lekker
Hahaa, ik ben ook maar boven gaan zitten, anders eet ik alles op. En ik heb het recept al meer dan gehalveerd, omdat ik degene ben die het op moet eten, haha.
Laurabram
Geplaatst: 08-11-11 16:58
Laurabram schreef:
Niet echt voor de die-hard baksters misschien, maar ik zag in de advertentie van de Lidl gisteren in de krant Cupcakes bakpakketten staan en er stond cheesecake smaak bij, dat klinkt toch wel errug lekker
ik had chocolade cc's gebakken laatst, moest witte choco in die ik niet had, dacht ik gooi er m&m's bijin netjes afgewogen, en bijin t beslag
toen de cc's gebakken en daarna geproeft, ging over mn nek :S Getverderrie niet vaak Zoiets smerigs geproefd !!
de m&m's waren bruin/groen geworden en alles smaakte bedorven dus 12 cc's in de prullenbak, mooi balen want er zat ook een dure reep pure choco in
Straks maar even een marmercake bakken, vanavond vergadering vd kleindiervereniging, allemaal oude mannetjes en ik als enige vrouw, dus breng ze altijd wat lekkers mee !
hij is inderdaad topzwaar. Nu was het een workshop dus moest je aanhouden wat er gezegd werd, maar als ik het nog eens ga doen gaan ze kleiner inderdaad.
BelgenGek
Geplaatst: 10-11-11 12:58
@Silence, groot oefent makkelijker bij workshops begin je altijd zo idd.
@Sakiaa_ Nou ik had nog nooit M&M's ergens in gedaan met bakken.. maar zie nu net ook dat mijn Cacao over datum is, en best ver ook *schaam.. gebruik dat spul haast nooit, zou het dat geweest zijn??
*Pakt nieuwe pak cacao voor haar marmercake
Silence