Marietje_007 schreef:haha ja maar met Ammicelli kan ik dat echt niet. Die zijn op voordat de taart af is hahaha.![]()
Ik ga het proberen met Ammicelli, die moet ook kunnen met vulling! Ben benieuwd hoe het wordt
Niet stiekem op eten dan he.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esgaroth schreef:Ik had blauwe en witte muisjes gedaan. Had nog het idee om alle witte eruit te halen, maar na 10 was ik het al beu. Ik had dus een blauw/witte koekiemonster.
Marietje_007 schreef:Gewoon twee pakjes kopen en dan eentje voor de taart en een opeten
Maar een lange erdoor heen lieten ze daar zien. Je moest dan inderdaad van te voren een gat in de karton maken. Dat lijkt me dus ook best mikken en bijna onmogelijk. Maar dat doen ze dan van een hele lange houten stok. (hadden ze een naam voor).
MissBonny schreef:Esgaroth schreef:Ik had blauwe en witte muisjes gedaan. Had nog het idee om alle witte eruit te halen, maar na 10 was ik het al beu. Ik had dus een blauw/witte koekiemonster.
Ja daar zit ik dus ook aan te denken.. Blijft dat trouwens plakken met een mengseltje van water & poedersuiker?
Hoe heb je de ogen vast geplakt?