Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Nou net bij action geweest.
Ik zag wel wat mayo bedoeld, het waren soort plastic stempels zonder inkt, lagen bij de knutselspullen, niet bij de kinder spullen. Ze hadden 2 soorten, met verjaardag thema, en vakantie thema.
Heb ze niet gekocht want vond ze niet zo mooi, en ik wou dus baby.
Mayo schreef:Samantha_ schreef:Nou net bij action geweest.
Ik zag wel wat mayo bedoeld, het waren soort plastic stempels zonder inkt, lagen bij de knutselspullen, niet bij de kinder spullen. Ze hadden 2 soorten, met verjaardag thema, en vakantie thema.
Heb ze niet gekocht want vond ze niet zo mooi, en ik wou dus baby.
Voor jou doelde ik op kleine houten vierkante blokjes, bedoel jij ook die?
luxket schreef:hoelang bakken jullie je biscuit bij een ronde vorm van 26 cm, en hoelang laten jullie em na afloop nog in de oven staan? of gelijk eruit? en dan eerst helemaal laten afkoelen?
hobbelheks schreef:nee gewoon normaal maar mijn oven heeft soms wat hikjes met de temperatuur, vandaag dus blijkbaar ook
daarnaast heb ik ene prachtig blauw oog, kreeg de gesp van de dekensingel erop, gaat goed hier
blue monday heeft zich verplaatst naar woensdag geloof ik
Lindas2 schreef:luxket schreef:hoelang bakken jullie je biscuit bij een ronde vorm van 26 cm, en hoelang laten jullie em na afloop nog in de oven staan? of gelijk eruit? en dan eerst helemaal laten afkoelen?
Ik bak een 24cm rond al 42 minuten op 175 graden... Dus een 26 vorm een paar minuten langer denk ik..
Als de biscuit klaar is laat ik m nog een paar minuten in de oven staan en en dan haal ik m eruit, omdraaien op een rooster met bakpapier erop, plank erop voor ongeveer 5 minuten en dan af laten koelen.
(Zo heb ik het een keer doorgekregen van mayo volgens mij, en nooit fout gegaan![]()
)