MM nee weet ik maar je opmerking was geweldig lag gelijk in een deuk
Kinke
Geplaatst: 29-11-10 21:02
Wereld, wat gaaf die echo, best al wel duidelijk HH, ook gefeliciteerd met je zwangerschap. (dat met die klompen zeiden mijn ouders ook altijd vroeger)
Laatst bijgewerkt door Kinke op 29-11-10 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Ashleey_ wat een mooie taart zeg! Erg leuk gemaakt
Komend weekend ga ik ook weer wat frummelen, mijn vader gaat voor het eerst bij mijn schoonouders op bezoek en we hebben beloofd iets mee te nemen voor bij de koffie. Dat wordt natuurlijk een zelfgemaakt taartje
Weet iemand trouwens nog goede roos uitstekers?? Want ik dacht dat ik er 1 had gekregen voor mn verjaardag, dat werd mij verteld, maar volgens mij is het geen rozen blaadjes uitsteker. Het is er 1 met puntige blaadjes.
Ashley, als je gemakkelijk grijs wilt kleuren dan raad ik de kleur Licquorice van Sugarflair aan. Dit wordt niet paars of lila, je kunt er echt alle tinten grijs mee maken, zonder problemen
Ik moet ook weer gaan brainstormen, 15 december ben ik jarig en vier het de 18e. Dan word ik 30 Dus daar moet wel iets leuks voor gemaakt worden. Ik vier het samen met m'n vriend die 29 wordt, dus dat worden 2 taartjes. Wel jammer, dan kan ik geen enorme 30-ers stapeltaart maken, dan eten we nog weken taart daarna
De truc met die matten is overigens wel dat je níet moet rollen, maar vegen/drukken met je roller. Want als je rolt dan wordt je lap marsepein weer groter en dan verplaatst het patroon zich en heb je hier en daar dubbele afdrukken.