Noppert schreef:Mevrouw v.d. T., wat doe jij nou hier? Als er eentje gezegd is met een prachtig figuur, dan ben jij dat wel!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:FrankavdT schreef:Chubby, jouw dagmenu is interessant om te lezen. Mag ik vragen wat je allemaal in jouw tonijnsalade doet?
In volgorde van hoeveelheid: tonijn, diverse rauwkost (sla, augurk, zilveruitjes, paprika, komkommer, etc), lekkere mayo
Lielle schreef:RS, eet je niet gewoon té weinig?
Kytha schreef:Vinden jullie het geen enorme omschakeling van 'normaal' met brood e.d. ineens naar veel eiwitten?
Heb het boek over het Dukan dieet gelezen maar dat is ook nog eens heel vetarm, weet niet of dat vol te houden is.
Salade met mayo klinkt wel goed..zal me eens in Atkins e.d. verdiepen. Wil sowieso meer eiwitten gaan eten maar klinkt lastig om heel m'n eetpatroon om te gooien..
phormicola schreef:Ja, pittig eten werkt echt, vooral voor degenen met een genetisch langzame spijsvertering, waaronder ik dus.
Zes uur lang niets eten is een no-go. Al eet je een handje ongezouten nootjes en twee uur later nog een gekookt eitje, dat is al beter dan niets