Nou ik vind m best geinig hoor! Ik zou alleen nog wat veranderen aan de overgang been-hoef. Wellicht de onderzijde van de benen wat 'behaarder' maken; kleine/smalle/onregelmatige sneetjes maken als zijnde sokken en dan het zwarte van de hoeven erónder plakken.
hamsterfan
Geplaatst: 21-07-10 18:04
Morgen ga ik de spullen halen voor het taartje . Maar ik vroeg me af, wat vinden jullie het lekkerst als vulling en om af te smeren voor een boltaartje/(er zijn zoveel verschillende vullingen dus ik dacht, kan ik beter even vragen wat jullie aanraden Staat ook in de begin post dat weet ik )
Gisteren had ik een klein drama in mijn keuken.... de bavarois was niet stevig genoeg en ik heb het zonder dijkje er tussen gedaan ik dacht dat kan wel...... niet dus het liep er zo uit. Daarna afgesmeerd in de hoop dat dat de boel kon redden maar toen de marsepein erover zat droop het er onder uit het is dus een kwestie van tijd dat de marsepein gaat smelten... De taart is voor mijn vader ik had al allemaal boerderij diertjes geboetseerd dus na een uurtje "uithuilen" na mijn deels mislukte taart heb ik besloten de taart toch af te maken hij zal best wel lekker zijn mijn vader was er erg blij mee. Ik heb alleen geen foto gemaakt omdat ik er zo van baalde.
Kga maandag op vakantie, ook ff niet zo druk met taarten nu, maar daar ben ik blij van met dat warme weer steeds, in sept en okt heb ik wel veel opdr staan al
Lindas2
Geplaatst: 22-07-10 13:18
Wat zonde Diana_mabel! Heb je ook geen foto's gemaakt van je boetseersels?
Heb momenteel ook even geen taart nieuws
Alvast fijne vakantie Jaime_!
Nathalie1981
Geplaatst: 22-07-10 14:09
hey iedereen! Ook ik geniet van mijn vakantie dus niet zoveel op internet. Heb vorige week mijn 1ste 2 bestellingen gedaan. 15 cupcakes en 1 boltaartje voor 4 pers. Van de laatste heb ik helaas geen foto, van de eerste wel
En nog een mislukt baksel snel bekleed
Heb net een 16cm en een boltaartje gebakken voor mijn opdracht voor komende zaterdag. Moeten rustige taarten worden voor de geboorte van een meisje. Nu baal ik alleen dat ik de babymold niet heb en bij liescakeshop hadden ze hem niet
Ik heb ook al een tijdje geen taart gemaakt, ben vanmiddag wel bezig geweest met een soort puzzelplaatje Ik heb 8 kleine snoopy's gemaakt voor op de zijkant van de taart, heb nog geen foto gemaakt maar weet niet of jullie ze willen zien? vind ze zelf een beetje.. mislukt
Hm, aan elke snoopy is wel wat raars De eerste kijkt gemeen, sommige oren zijn te groot, sommige streepjes van de voetjes zijn te dik, alle armpjes ongelijk.. xd
Maarja, dit was ook de eerste keer dat ik 'puzzelde'
Hey die zijn leuk Chernique! Ze lijken harstikke goed! Doe je dat gewoon met marsepein? Handen wassen en kneden maar? Ik vind dat zo knap, ik kan nog niet eens een paard tekenen, laat staan boetseren. Of gebruiken jullie voorbeelden?