dankje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dankje
. Bij DLT betaal je voor 1:3 7,95 per kilo en voor 1:4 6,95 per kilo. Per 5 kilo is het resp. 35 en 31,50 euro. Plus verzendkosten natuurlijk. Maar ik heb laatst ook even bij die site van homebaked zitten gluren omdat iemand hier zei dat die zoveel goedkoper was, en dat scheelt nog wel een stuk
. Die heeft volgens mij alleen niet die 5 kilo verpakkingen. 
heb je een voorbeeld van hoe ze worden? En waarom doe je 'm weg?
Dus ovb verkocht, mocht het niet doorgaan dan geef ik je een gil Jaime

seabiscuitje schreef:Hoe bedoel je dat? alleen opletten na 1 keer kleuren nog een keer wat kleurt (je bedoelt voor dezelfde kleur?)?
Ik heb 1kg klaar gemaakt..dat moet toch genoeg zijn voor 1 taartje? Bekleden en decoratie bedoel ik dan..

. Wat die kleuren betreft, geen idee, ik moet ook nog wit hebben en bij DLT is ie op
.
!
), nou is de vorm ook wel ietsje groter, maar komt waarschijnlijk omdat ik handig dacht te zijn om een roostertje met alu-folie erboven te hangen, dacht dat ie dan nog wel voldoende omhoog zou komen en dan dus ook niet zo verbranden. Op zich kwam ie wel omhoog en verbrandde ie dus niet, maar weet nu niet helemaal of ie nou nog hoger was geweest als ik dat roostertje er niet boven had gehangen. Beetje jammer weer
.
.fionaf09 schreef:bij kaufmarkt in meppen (duitsland) heb je ook goedkope marsepijn 100 gr geloof ik vor 1 euro en goedkope smaak/kleurstoffen!!
nu moet ik nog even weten hoe ik zeg maar zn lap gekleurd krijg en niet plakkerig dus als iemand me pleas wil uitleggen?