Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb t verdiend 

Ik heb niet bijgelezen, ben de hele dag op pad geweest. Dit weekend ben ik niet zoveel online. Morgen moet ik om 8u al weg, heb het hele weekend cursus met Kveldje van een trainer uit IJsland.
tot morgen meiden! Ik ga een film kijken met familie
x
) Ik heb ook 1 dag in de week eetdag. Gewoon eten wat je wilt! Is vooral goed voor je motivatie, ik kan doordeweeks veel dingen laten staan omdat ik weet dat ik op zondag dag wél mag

)

Vind het dus vrij veel Armaris schreef:Heb je dan geen angst dat je dan uiteindelijk aankomt?
Ik doe de hele week echt mega mn best, en op zondag mag ik dan gewoon chips en uhm, een varkenshaasje met krieltjes bijvoorbeeld. Je moet het niet zien dat ik de hele dag als een malloot alles maar (vr)eet wat los en vast zit, want dat is mijn ritme gewoon niet meer 

Bv zakje chips of bounty of twix,... Deze week is een uitzondering omdat morgen vrienden komen en dan zijn er altijd hapjes dus eet ik wat meer.
Pure chocolade raak ik zelden aan.

op vrijdag..
(wat ik dus samen met het cadeautje wou doen maar dat gaaty niet door
Ik kwam geen grammetje aan. Nu heb ik medicatie en hoef ik nog maar naar eten te kijken of ik kom aan
Ik kwam geen grammetje aan. Nu heb ik medicatie en hoef ik nog maar naar eten te kijken of ik kom aan
Maar nu werk ik er tenminste aan! Aan mijn eetpatroon dan
Stel dat ik zo mijn hele leven zou geleefd hebben, moet er niet aandenken